Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Okusi boja u dizajnu ambalaže prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 633615)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pibernik, Jesenka ; Dolić Jurica ; Cvitić Filip Okusi boja u dizajnu ambalaže prehrambenih proizvoda. Zagreb, 2016

Podaci o odgovornosti

Pibernik, Jesenka ; Dolić Jurica ; Cvitić Filip

hrvatski

Okusi boja u dizajnu ambalaže prehrambenih proizvoda

Istraživanja su pokazala da prodaja proizvoda uvelike ovisi o boji ambalaže. Iz razloga što kupci očekuju da boja na ambalaži reflektira boju prehrambenog proizvoda koji se unutra nalazi, odabir boja dizajneru može predstavljati kreativni izazov. Boje ambalaže moraju privući pažnju kupaca, uspostaviti raspoloženje, utjecati na misli i emocije ali i izazvati određeni osjet okusa u ustima. Ujedno, koloristička paleta treba diferencirati proizvod od konkurencije na tržištu, posebice iz razloga što su proizvodi slične vrste često puta smješteni na istu policu u supermarketima. Dizajner ambalaže treba odlučiti koju poruku želi odaslati kupcima te uskladiti značenje boje s tom porukom. Značenje boje je kulturološki ovisno pa tako, na primjer, zelena boja na ambalaži u većini europskih zemalja nosi značenje zdrave hrane i ekološkog certifikata dok je u Egiptu zelena nacionalna boja koju većina kupaca ne želi vidjeti odbačenom zajedno sa ambalažom. Stoga proizvođači boja u suradnji sa dizajnerima i potrošačima svake godine izbacuju na tržište nove boje namijenjene suvremenoj ambalaži. Nove boje potiču uzbuđenje, bude emocije i proširuju paletu kreativne komunikacije. Istovremeno, dok imenovanje novih boja postaje marketinški izazov, posebnu pažnju valja posvetiti standardizaciji imena boja, posebice zbog osoba sa poteškoćama u prepoznavanju boja.

dizajn; ambalaža; prehrambeni proizvod; okus; boja

nije evidentirano

engleski

Flavors of colour in packaging design of food

nije evidentirano

design; packaging; food product; flavor; colour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb:

Podaci o skupu

INTERNATIONAL COLOUR DAY 21st MARCH 2016. THEME COLOUR IN SCIENCE AND ART

predavanje

21.03.2016-21.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija