Marka kao indikator kvalitete proizvoda (CROSBI ID 402623)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Popović, Tina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marka kao indikator kvalitete proizvoda
U diplomskom radu analizira se marka i njena povezanost s kvalitetom proizvoda. Kroz nekoliko poglavlja definira se pojam marke, njezine dimenzije te se daje uvid u vrijednost marke i različite modele mjerenja te vrijednosti. Također, obrađuje se pojam kvalitete proizvoda iz različitih perspektiva, a u zadnjem poglavlju teorijskog dijela objašnjava se na koje je sve načine marka povezana s kvalitetom. U empirijskom dijelu radu izneseni su rezultati provedenog istraživanja. Istraživanjem se željelo utvrditi kolika je važnost marke kao dimenzije kvalitete, u odnosu na ostale dimenzije, u kategoriji prijenosnih računala. Ono je provedeno na ispitanicima koji se koriste prijenosnim računalom i koji su stanovnici Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da marka nije najznačajnija dimenzija, tj. indikator kvalitete prijenosnog računala, ali je utvrđeno da postoji njen utjecaj na tu dimenziju. Kao najznačajnije dimenzije kvalitete prijenosnog računala pokazale su se trajnost i radna obilježja. Također, navedeno istraživanje je pokazalo kako je važnost cijene i marke podjednaka u percipiranju prijenosnog računala kao kvalitetnog. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanje pojedinih marki prijenosnih računala odnosno njihovog utjecaja na percepciju o kvaliteti prijenosnog računala.
marka; kvaliteta; dimenzije; percepcija; prijenosno računalo
nije evidentirano
engleski
Brand as an Indicator of Product Quality
nije evidentirano
brand; quality; dimensions; perception; laptop
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb