Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marka kao indikator kvalitete proizvoda (CROSBI ID 402623)

Ocjenski rad | diplomski rad

Popović, Tina Marka kao indikator kvalitete proizvoda / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Popović, Tina

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marka kao indikator kvalitete proizvoda

U diplomskom radu analizira se marka i njena povezanost s kvalitetom proizvoda. Kroz nekoliko poglavlja definira se pojam marke, njezine dimenzije te se daje uvid u vrijednost marke i različite modele mjerenja te vrijednosti. Također, obrađuje se pojam kvalitete proizvoda iz različitih perspektiva, a u zadnjem poglavlju teorijskog dijela objašnjava se na koje je sve načine marka povezana s kvalitetom. U empirijskom dijelu radu izneseni su rezultati provedenog istraživanja. Istraživanjem se željelo utvrditi kolika je važnost marke kao dimenzije kvalitete, u odnosu na ostale dimenzije, u kategoriji prijenosnih računala. Ono je provedeno na ispitanicima koji se koriste prijenosnim računalom i koji su stanovnici Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da marka nije najznačajnija dimenzija, tj. indikator kvalitete prijenosnog računala, ali je utvrđeno da postoji njen utjecaj na tu dimenziju. Kao najznačajnije dimenzije kvalitete prijenosnog računala pokazale su se trajnost i radna obilježja. Također, navedeno istraživanje je pokazalo kako je važnost cijene i marke podjednaka u percipiranju prijenosnog računala kao kvalitetnog. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanje pojedinih marki prijenosnih računala odnosno njihovog utjecaja na percepciju o kvaliteti prijenosnog računala.

marka; kvaliteta; dimenzije; percepcija; prijenosno računalo

nije evidentirano

engleski

Brand as an Indicator of Product Quality

nije evidentirano

brand; quality; dimensions; perception; laptop

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija