Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj reklame na medijsku pismenost (CROSBI ID 633493)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berbić Kolar, Emina ; Rajšić, Blanka ; Matić, Marija Utjecaj reklame na medijsku pismenost // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 343-361

Podaci o odgovornosti

Berbić Kolar, Emina ; Rajšić, Blanka ; Matić, Marija

hrvatski

Utjecaj reklame na medijsku pismenost

Rad istražuje koliko poučavanje o medijima utječe na razvoj medijske pismenosti učenika viših razreda osnovne škole.Za taj je cilj upotrijebljena reklama kao osnovni medij.U nastavi je proveden projekt u kojemu su učenici kritički analizirali medijske poruke, upoznali tehnike uvjeravanja, stvarali svoje video-reklame.

medijska pismenost ; medijsko opisme njavanje ; medijsko obrazovanje ; kritičko mišljenje ; reklama

nije evidentirano

engleski

The effect of commercials on media literacy

nije evidentirano

media literacy ; media literacy education ; media education ; critical thinking ; commercials

nije evidentirano

Podaci o prilogu

343-361.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings

Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-48-9

Podaci o skupu

7. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete i jezik danas: Dijete i mediji

predavanje

15.11.2013-15.11.2013

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija