Utjecaj reklame na medijsku pismenost (CROSBI ID 633493)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berbić Kolar, Emina ; Rajšić, Blanka ; Matić, Marija
hrvatski
Utjecaj reklame na medijsku pismenost
Rad istražuje koliko poučavanje o medijima utječe na razvoj medijske pismenosti učenika viših razreda osnovne škole.Za taj je cilj upotrijebljena reklama kao osnovni medij.U nastavi je proveden projekt u kojemu su učenici kritički analizirali medijske poruke, upoznali tehnike uvjeravanja, stvarali svoje video-reklame.
medijska pismenost ; medijsko opisme njavanje ; medijsko obrazovanje ; kritičko mišljenje ; reklama
nije evidentirano
engleski
The effect of commercials on media literacy
nije evidentirano
media literacy ; media literacy education ; media education ; critical thinking ; commercials
nije evidentirano
Podaci o prilogu
343-361.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings
Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-48-9
Podaci o skupu
7. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete i jezik danas: Dijete i mediji
predavanje
15.11.2013-15.11.2013
Osijek, Hrvatska