Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 806821

Utjecaj reklame na medijsku pismenost


Berbić Kolar, Emina; Rajšić, Blanka; Matić, Marija
Utjecaj reklame na medijsku pismenost // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. str. 343-361 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 806821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj reklame na medijsku pismenost
(The effect of commercials on media literacy)

Autori
Berbić Kolar, Emina ; Rajšić, Blanka ; Matić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015, 343-361

ISBN
978-953-6965-48-9

Skup
VII. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Dijete i jezik danas = 7th International scientific conference : Children and language today

Mjesto i datum
Osijek, Republika Hrvatska, 14. i 15. 11. 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
medijska pismenost ; medijsko opisme njavanje ; medijsko obrazovanje ; kritičko mišljenje ; reklama
(media literacy ; media literacy education ; media education ; critical thinking ; commercials)

Sažetak
Rad istražuje koliko poučavanje o medijima utječe na razvoj medijske pismenosti učenika viših razreda osnovne škole.Za taj je cilj upotrijebljena reklama kao osnovni medij.U nastavi je proveden projekt u kojemu su učenici kritički analizirali medijske poruke, upoznali tehnike uvjeravanja, stvarali svoje video-reklame.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Marijan Maticka (autor)

Avatar Url Emina Berbić Kolar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berbić Kolar, Emina; Rajšić, Blanka; Matić, Marija
Utjecaj reklame na medijsku pismenost // Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings / Smajić, Dubravka ; Majdenić, Valentina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. str. 343-361 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berbić Kolar, E., Rajšić, B. & Matić, M. (2015) Utjecaj reklame na medijsku pismenost. U: Smajić, D. & Majdenić, V. (ur.)Dijete i jezik danas : dijete i mediji : zbornik radova = Children and language today : children and media : proceedings.
@article{article, year = {2015}, pages = {343-361}, keywords = {medijska pismenost, medijsko opisme njavanje, medijsko obrazovanje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, reklama}, isbn = {978-953-6965-48-9}, title = {Utjecaj reklame na medijsku pismenost}, keyword = {medijska pismenost, medijsko opisme njavanje, medijsko obrazovanje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, reklama}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Republika Hrvatska} }
@article{article, year = {2015}, pages = {343-361}, keywords = {media literacy, media literacy education, media education, critical thinking, commercials}, isbn = {978-953-6965-48-9}, title = {The effect of commercials on media literacy}, keyword = {media literacy, media literacy education, media education, critical thinking, commercials}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Osijek, Republika Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font