Što je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine (CROSBI ID 226097)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Knego, Nikola
hrvatski
Što je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine
Rad istražuje što je zastupljenije u e-trgovini, e-nabava ili e-prodaja i prepoznaje ključni razlog veće zastupljenosti e-nabave u odnosu na e-prodaju. Spomenuto se povezuje s veličinom poduzeća te se istražuje udio e-prodaje i e-nabave u ukupnom broju poduzeća i ostvarenoj realizaciji za mala, srednja i velika poduzeća kako ukupno tako i prema nekim zemljama.
e-nabava; e-prodaja; veličina poduzeća
nije evidentirano
engleski
What is prevalent in e-commerce (e-procurement or e-sales) and the influence of the size of the Company ti e-commerce in practice
nije evidentirano
e-procurement; e-sales; size of the company
nije evidentirano