Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine (CROSBI ID 226097)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Knego, Nikola Što je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine // Suvremena trgovina (Zagreb), 40 (2015), 4; 10-14

Podaci o odgovornosti

Knego, Nikola

hrvatski

Što je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine

Rad istražuje što je zastupljenije u e-trgovini, e-nabava ili e-prodaja i prepoznaje ključni razlog veće zastupljenosti e-nabave u odnosu na e-prodaju. Spomenuto se povezuje s veličinom poduzeća te se istražuje udio e-prodaje i e-nabave u ukupnom broju poduzeća i ostvarenoj realizaciji za mala, srednja i velika poduzeća kako ukupno tako i prema nekim zemljama.

e-nabava; e-prodaja; veličina poduzeća

nije evidentirano

engleski

What is prevalent in e-commerce (e-procurement or e-sales) and the influence of the size of the Company ti e-commerce in practice

nije evidentirano

e-procurement; e-sales; size of the company

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (4)

2015.

10-14

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija