izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju (CROSBI ID 226090)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Knego, Nikola
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina (Zagreb), 41 (2016), 1; 18-22
Podaci o odgovornosti
Knego, Nikola
hrvatski
Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju
U radu se istražuje utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju. Konstatira se da su različiti asortimani različito zastupljeni u e-prodaji te da postoje značajne razlike u zastupljenosti različitih asortimana trgovačke robe prema pojedinim zemljama.
asortiman trgovačke robe; trgovina na malo; B2C online prodaja
nije evidentirano
engleski
The impact of assortment of merchandise to B2C online sales
nije evidentirano
assortment of merchandise; retail trade; B2C retail sales
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove