Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju (CROSBI ID 226090)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Knego, Nikola Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina (Zagreb), 41 (2016), 1; 18-22

Podaci o odgovornosti

Knego, Nikola

hrvatski

Utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju

U radu se istražuje utjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju. Konstatira se da su različiti asortimani različito zastupljeni u e-prodaji te da postoje značajne razlike u zastupljenosti različitih asortimana trgovačke robe prema pojedinim zemljama.

asortiman trgovačke robe; trgovina na malo; B2C online prodaja

nije evidentirano

engleski

The impact of assortment of merchandise to B2C online sales

nije evidentirano

assortment of merchandise; retail trade; B2C retail sales

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (1)

2016.

18-22

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija