Percepcija e-knjige studenata u Hrvatskoj (CROSBI ID 226087)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Badurina, Boris ; Serdarušić, Hrvojka
hrvatski
Percepcija e-knjige studenata u Hrvatskoj
Cilj rada je dati, barem djelomično, odgovor na pitanje kako studenti percipiraju e-knjigu vodeći računa o pojavnosti e-knjige s kojom se susreću te kako je definiraju. Rezultati istraživanja provedenog na studentskoj populaciji pokazuju da se iskustvo e-knjige ispitanih studenata uglavnom odnosi na elektroničke, pdf inačice tiskanih knjiga. Uređaji koji se koriste za čitanje su uglavnom računala, u manjoj mjeri tablet računala dok se e-čitači gotovo uopće ne koriste. Iskustvo čitanja, odnosno korištenja e-knjige uvelike utječe na stavove o e-knjizi. Sam pojam e-knjige studenti uglavnom definiraju kao elektroničku inačicu tiskane knjige koja se čita na računalu, što se gotovo u potpunosti poklapa s oblikom e-knjige s kojim se najčešće susreću. U pogledu vrste literature, studenti u značajno većoj mjeri u e-obliku čitaju znanstvenu, odnosno stručnu ili ispitnu literaturu nego književnost ili publicistiku. Od ispitanih karakteristika e-knjige, ispitani studenti pozitivno ocjenjuju korisnost i praktičnost te dostupnost e-knjige, a negativno doživljaj čitanja.
e-knjiga ; studentska populacija ; percepcija e-knjige ; definicija e-knjige
nije evidentirano
engleski
E-book perception of Croatian students
nije evidentirano
e-book ; student population ; perception of e-book ; definition of e-book
nije evidentirano