Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012. (CROSBI ID 226078)

Prilog u časopisu | stručni rad

Krampus, Vicko ; Ramljak, Ozana Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012. // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014), 2; 579-590

Podaci o odgovornosti

Krampus, Vicko ; Ramljak, Ozana

hrvatski

Jezična kompetencija nakon završene srednje škole: raščlamba i obrada rezultata inicijalnoga testa provedenog na prvoj godini studija ekonomskoga usmjerenja visoke škole u okviru predmeta Poslovni hrvatski jezik, akad. god. 2011./2012.

U radu se raščlanjuju rezultati inicijalnoga testa, provedenoga među studentima prve godine ekonomskog usmjerenja visokoškolske ustanove u Zagrebu. Provjeravala se razina znanja iz standardnoga hrvatskog jezika koja su, prema programu, učenici trebali usvojiti do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Test je proveden na početku svake godine u sklopu nastave Poslovnog hrvatskog jezika jer takvo testiranje odmah na početku rješava dvojbe o spremnosti studenata za praćenje nastave, smanjuje pojavu mogućih otpora u učenju i izbjegavanje rada, istodobno pojačavajući perzistentnost, motiviranost za rad i suradnju s predavačem. Cilj je bio propitati prosječnu razinu pismenosti kako bi se utvrdile jezične kompetencije studenata te odredila polazna platforma za izvođenje nastave. U radu je prikazan prvi dio istraživanja koje će obuhvatiti i raščlambu rezultata testiranja na završnim testovima, i to u studentskim grupama koje su izvodile nastavu, a uzimajući u obzir rezultate inicijalnih testova, i onih koje su nastavu izvodile prema planu koji nije uključio provjeru i djelomično prilagođavanje početnom znanju studenata, kako bi se provjerila svrha i učinak predtestiranja. Ključne riječi

hrvatski jezik ; inicijalni test ; interaktivna nastava ; pismenost

nije evidentirano

engleski

Language competence upon completion of high school: analysis and interpretation of results of initial test conducted among 1st year students of the school of economics as part of the Business croatian language course, 2011/2012

nije evidentirano

Croatia ; initial test ; interactive teaching ; language competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (2)

2014.

579-590

objavljeno

1848-5189

Povezanost rada

nije evidentirano