Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja (CROSBI ID 226074)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Polić, Tamara e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja // Metodički obzori/Methodological horizons, 10/2 (2015), 22; 19-38

Podaci o odgovornosti

Polić, Tamara

hrvatski

e-provjera znanja iz engleskog jezika struke kao čimbenik smanjenja stresa pri sumativnoj provjeri znanja

O institucionaliziranom učenju stranog jezika ne može se govoriti bez spominjanja afektivnih čimbenika, kao što je strah od stranog jezika koji je u negativnoj korelaciji s uspjehom u učenju. Pridoda li se k tome još i ispitni stres, razvidno je da studentima treba pomoći kako bi pri provjeri znanja, posebice sumativnoj provjeri znanja iz engleskog jezika struke, stres reducirali. Cilj je ovoga rada istražiti razinu ispitnog stresa kod studenata pri sumativnoj provjeri znanja na dvama kolokvijima iz engleskog jezika struke, od kojih se jedan polaže na klasičan način (papir + olovka), dok se na drugome, kod iste skupine studenata primjenjuje e-provjera znanja. Razina ispitnog stresa ustanovljava se putem dvaju upitnika. Statistička obrada podataka potvrđuje dvije hipoteze, odnosno dokazuje je da je ispitni stres manji pri e- provjeri znanja nego pri klasičnoj provjeri znanja, te da su rezultati ispita, odnosno uspjeh studenata, također bolji, dok je razina koncentracije ista pri obje metode provjere znanja.

e-provjera znanja ; klasična provjera znanja ; ispitni stres ; engleski jezik struke ; visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Improving the Quality of Assessment in English for Specific Purposes by Reducing Test Anxiety

nije evidentirano

eAssessment ; English for Specific Purposes ; foreign language anxiety ; test anxiety ; higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10/2 (22)

2015.

19-38

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija

Poveznice