Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude (CROSBI ID 483338)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude // Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka (ur.). Rijeka, 2001. str. 18-19

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Trgovina na malo kao faktor razvoja turističke ponude

nije evidentirano

maloprodaja; Republika hrvatska; kupovna snaga; turistička ponuda; internacionalizacija maloprodaje

nije evidentirano

engleski

Retail Trade as a Factor of Tourist Offer Development

nije evidentirano

retailing; Republic of Croatia; purchasing power; tourist power; tourist supply; internationalization of retail trade

nije evidentirano

Podaci o prilogu

18-19.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažeci V. znanstvenog i stručnog skup Hrvatski turizam : Novi turizam u Hrvatskoj

Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka

Rijeka:

Podaci o skupu

Znanstveni i stručni skup Hrvatski turizam (5 ; 2001)

poster

25.10.2001-26.10.2001

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano