Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenička percepcija korištenja medija u nastavi (CROSBI ID 402429)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gotal, Iva Učenička percepcija korištenja medija u nastavi / Labaš, Danijel (mentor); Uldrijan, Ivan (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2013

Podaci o odgovornosti

Gotal, Iva

Labaš, Danijel

Uldrijan, Ivan

hrvatski

Učenička percepcija korištenja medija u nastavi

Učenička percepcija korištenja medija u nastavi tema je rada koji sadrži teorijski i istraživački dio. U teorijskome je dijelu izloženo o medijima u svakodnevnom životu te njihovim prednostima i nedostacima pri korištenju. Jedno se poglavlje bavi i medijima u nastavi kao nosiocima informacija koje se prenose učenicima. Poseban je naglasak u radu stavljen na nastavu hrvatskog jezika s pretpostavkom da se o medijima najviše uči upravo na tom nastavnom predmetu. U okviru razmišljanja o medijima i nastavi, nužno je istaknuti pojmove medijske pedagogije, odnosno medijske kompetencije, uz čije je stjecanje i znanje moguće uvelike smanjiti medijsku manipulaciju. Istraživački dio nastojao je ispitati percepciju učenika trećih razreda gimnazija iz užeg centra grada Zagreba po pitanju korištenja medija u nastavi. Većina ispitanika se slaže s tvrdnjom da se internet i računalna tehnologija više koriste za zabavu, nego za učenje. Istodobno, većina se ispitanika ne slaže s tvrdnjom da se mediji u nastavi vežu isključivo za nastavu hrvatskog jezika. Rezultati cjelokupnog istraživanja slijede u nastavku rada.

mediji i nastava ; medijski odgoj ; medijska kompetencija ; medijska pedagogija ; novi mediji ; mediji i jezik

nije evidentirano

engleski

Students' perception of the use of media in teaching

nije evidentirano

media and teaching ; media education ; media competences ; media pedagogy ; new media ; media and language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

05.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija