Učenička percepcija korištenja medija u nastavi (CROSBI ID 402429)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gotal, Iva
Labaš, Danijel
Uldrijan, Ivan
hrvatski
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi
Učenička percepcija korištenja medija u nastavi tema je rada koji sadrži teorijski i istraživački dio. U teorijskome je dijelu izloženo o medijima u svakodnevnom životu te njihovim prednostima i nedostacima pri korištenju. Jedno se poglavlje bavi i medijima u nastavi kao nosiocima informacija koje se prenose učenicima. Poseban je naglasak u radu stavljen na nastavu hrvatskog jezika s pretpostavkom da se o medijima najviše uči upravo na tom nastavnom predmetu. U okviru razmišljanja o medijima i nastavi, nužno je istaknuti pojmove medijske pedagogije, odnosno medijske kompetencije, uz čije je stjecanje i znanje moguće uvelike smanjiti medijsku manipulaciju. Istraživački dio nastojao je ispitati percepciju učenika trećih razreda gimnazija iz užeg centra grada Zagreba po pitanju korištenja medija u nastavi. Većina ispitanika se slaže s tvrdnjom da se internet i računalna tehnologija više koriste za zabavu, nego za učenje. Istodobno, većina se ispitanika ne slaže s tvrdnjom da se mediji u nastavi vežu isključivo za nastavu hrvatskog jezika. Rezultati cjelokupnog istraživanja slijede u nastavku rada.
mediji i nastava ; medijski odgoj ; medijska kompetencija ; medijska pedagogija ; novi mediji ; mediji i jezik
nije evidentirano
engleski
Students' perception of the use of media in teaching
nije evidentirano
media and teaching ; media education ; media competences ; media pedagogy ; new media ; media and language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
05.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb