Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda (CROSBI ID 633361)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Samardžija, Luka ; Andrlić, Berislav
hrvatski
Korištenje društvenih mreža u svrhu prodaje i promocije ekoloških proizvoda
Temeljna svrha promocije je da informira kupce, da ih usmjeri, odnosno da utječe na kupovne odluke kupaca (Deže i surad. 2008). Korištenje društvenih mreža kao komunikacijskog alata u svakodnevnim poslovnim djelatnostima postala je uvriježena pojava. Istraživanjem smo ustanovili da je korištenost društvenih mreža zastupljena nadpolovično te da postoji namjera ispitanika da se taj udio još i više poveća. Trenutno gospodarstvenici koriste društvene mreže kako bi lakše došli do novih kupaca, povratnih informacija, educirali tržište, a tek na posljednjem mjestu prodali proizvode. Ovim radom uspjeli smo opravdati pretpostavku kako postoji svijest proizvođača i trgovaca ekološki certificiranih proizvoda o važnosti korištenja društvenih mreža u njihovim naporima za što uspješnijim tržišnim poslovanjem.
društvene mreže; ekološka poljoprivreda; promocija; prodaja
nije evidentirano
engleski
The use of social networks for the purpose of sale and promotion of organic products
nije evidentirano
social networks; organic farming; promotion; sales
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-137.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
Milan Pospišil, Ivan Vnučec
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7878-50-4
Podaci o skupu
51st Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
predavanje
15.02.2016-19.02.2016
Opatija, Hrvatska