Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 13680)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Renko, Nataša ; Brečić Ružica Marketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Školska knjiga, 2016

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Brečić Ružica

hrvatski

Marketing malih i srednjih poduzeća

Osnovni je cilj ove knjige pružiti specifična znanja iz marketinga koja će se moći primjenjivati u poslovnoj praksi malog i srednjeg poduzetništva. Nedovoljna znanja iz marketinga, a posebice slaba primjena marketinških načela u malom i srednjem poduzetništvu pokazali su se ključnim čimbenikom neuspjeha malih i srednjih poduzetnika. Kako bi se nužna teorijska znanja mogla primijeniti, u knjizi su prikazani mnogobrojni primjeri iz poslovne prakse, uglavnom iz Hrvatske, pripremljeni posebno kako bi se iznijela stvarna marketinška praksa u malom i srednjem poduzetništvu iz koje bi čitatelj stekao važna dodatna praktična znanja.

marketing ; mala i srednja poduzeća ; poduzetnici

nije evidentirano

engleski

Marketing for Small and Medium Sized Enterprises

nije evidentirano

marketing ; small and medium sized enterprises ; entrepreneurs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2016.

978-953-0-30283-5

326

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija