Marketing malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 13680)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Brečić Ružica
hrvatski
Marketing malih i srednjih poduzeća
Osnovni je cilj ove knjige pružiti specifična znanja iz marketinga koja će se moći primjenjivati u poslovnoj praksi malog i srednjeg poduzetništva. Nedovoljna znanja iz marketinga, a posebice slaba primjena marketinških načela u malom i srednjem poduzetništvu pokazali su se ključnim čimbenikom neuspjeha malih i srednjih poduzetnika. Kako bi se nužna teorijska znanja mogla primijeniti, u knjizi su prikazani mnogobrojni primjeri iz poslovne prakse, uglavnom iz Hrvatske, pripremljeni posebno kako bi se iznijela stvarna marketinška praksa u malom i srednjem poduzetništvu iz koje bi čitatelj stekao važna dodatna praktična znanja.
marketing ; mala i srednja poduzeća ; poduzetnici
nije evidentirano
engleski
Marketing for Small and Medium Sized Enterprises
nije evidentirano
marketing ; small and medium sized enterprises ; entrepreneurs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
2016.
978-953-0-30283-5
326
objavljeno