Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značenje sjevernojadranskih luka Rijeke, Kopra i Trsta za Paneuropski koridor V i ogranak Vb (CROSBI ID 633245)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vilke, Siniša ; Baričević, Hrvoje ; Debelić, Borna Značenje sjevernojadranskih luka Rijeke, Kopra i Trsta za Paneuropski koridor V i ogranak Vb // KoREMA - Automatizacija u prometu 2015., 35. skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem, Proceedings / Željko Šakić, KoREMA - sekcija za prometne sustave (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2015. str. 235-241

Podaci o odgovornosti

Vilke, Siniša ; Baričević, Hrvoje ; Debelić, Borna

hrvatski

Značenje sjevernojadranskih luka Rijeke, Kopra i Trsta za Paneuropski koridor V i ogranak Vb

Sjevernojadranske luke Rijeka, Kopar i Trst su ključna prometna čvorišta na Paneuropskom koridoru V i njegovom ogranku VB kao dijelovima Mediteranskog TEN-T prometnog koridora. Analiza logističkih elemenata sjevernojadranskih luka kao i njihove povezanosti sa zaleđem ukazuje na potrebu zajedničke strategije u koncepciji daljnjeg razvitka. Cilj ovoga rada je istaknuti značaj cestovne i željezničke povezanosti sjevernojadranskih luka, Rijeke, Kopra i Trsta, kao i njihove suradnje za razvoj Paneuropskog koridora V i ogranka VB. U radu su analizirane geoprometne i logističke značajke sjevernojadranskih luka u odnosu na luke sjeverozapadno-europskog prometnog pravca, prikazano je postojeće stanje željezničke i cestovne infrastrukture sjevernojadranskog prometnog pravca te je na kraju prikazan prijedlog integracije triju luka te izgradnje željeznice visoke učinkovitosti i dovršetka izgradnje autoceste Rijeka – Kopar – Trst. Dovršetkom tih projekata sustav sjevernojadranskih luka postao bi referentna čvorišna točka između mediteranskih i srednjo-istočnih europskih zemalja što bi znatno utjecalo na njegov daljnji razvoj.

Paneuropski koridor V ; Paneuropski koridor VB ; sjevernojadranske luke Rijeka ; Kopar i Trst ; autocesta Rijeka – Kopar - Trst ; željeznička pruga Rijeka – Kopar – Trst.

nije evidentirano

engleski

The Significance of Northern Adriatic Ports Rijeka, Koper and Trieste for the Pan-European Corridor V and branch VB

nije evidentirano

Pan-European Corridor V ; Pan-European Corridor VB ; northern Adriatic ports Rijeka ; Koper and Trieste ; Rijeka - Koper - Trieste railway line ; motorway Rijeka - Koper – Trieste.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

235-241.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KoREMA - Automatizacija u prometu 2015., 35. skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem, Proceedings

Željko Šakić, KoREMA - sekcija za prometne sustave

Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)

Podaci o skupu

KoREMA - Automatizacija u prometu 2015., 35. skup o prometnim sustavima s međunarodnim sudjelovanjem, Proceedings

predavanje

03.11.2015-08.11.2015

London, Ujedinjeno Kraljevstvo; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport