Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 805282

Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.


Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja. // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“. / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2008. str. 147-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 805282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.
(Relations between school governance and kin-anthropological features.)

Autori
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“. / Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2008, 147-153

ISBN
978-953-95082-4-9

Skup
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“,

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24. do 28. lipnja 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kinantropološka obilježja; školsko vladanje
(kinanthropological characteristics; school governance)

Sažetak
Autori nisu našli na istraživanja koja stavljaju u odnos ocjene iz vladanja i kinantropološka obilježja. Jedan dio praktičara smatra da takve razlike postoje, dok drugi sumnjaju u opravdanost takve alternative. Na uzorku 192 učenika prvih razreda Obrtničke škole Sisak u razdoblju od 4 školske godine pokušalo se utvrditi postoje li razlike između kinantropoloških obilježja i školskog vladanja tipa uzorno, dobro i loše. Multivarijanta analiza varijance nije pokazala značajne razlike, iako smo primjetili da učenici lošeg vladanja koji su kroz nastavnu godinu dobili pedagošku mjeru i to: opomenu pred isključenje, postupak pred isključenje te su počinili teže prijestupe iz Pravilnika o pedagoškim mjerama škole u nekim varijablama (ekplozivna snaga) imali nešto više vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Klara Šiljeg (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja. // 17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“. / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2008. str. 147-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara (2008) Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.. U: Neljak, B. (ur.)17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“..
@article{article, editor = {Neljak, B.}, year = {2008}, pages = {147-153}, keywords = {kinanthropological characteristics, school governance}, isbn = {978-953-95082-4-9}, title = {Relations between school governance and kin-anthropological features.}, keyword = {kinanthropological characteristics, school governance}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font