Važnost dizajna u arhitekturi za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu (CROSBI ID 225818)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Mustapić, Magdalena ; Vlahov, Antonio
hrvatski
Važnost dizajna u arhitekturi za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu
Dizajn u arhitekturi oduvijek ima značajnu ulogu u sustavu turizma, a osobito u djelatnosti hotelijerstva gdje postaje jedan od ključnih čimbenika u pozicioniranju hotela te u znatnoj mjeri utječe na njegove poslovne performanse. Suvremeni gosti traže više od lokacije i osnovnih usluga koje hotel pruža, a do izražaja posebno dolazi njegov prepoznatljiv stil, personalizirani pristup, specifičnost oblikovanja i cjelokupna atmosfera prostora na što arhitektura i dizajn imaju izravan utjecaj. U radu se posebno ističe važnost suodnosa arhitekture i okoliša te se analiziraju relevantni trendovi na turističkom tržištu, osobito olfaktorni marketing kao jedan od istaknutih trendova u marketinškom pozicioniranju. Sveprisutni eko trendovi ogledaju se u arhitekturi koja uvažava načela održivog razvoja. Kako bi se istražila percepcija važnosti arhitekture i dizajna za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu, njihov doprinos prepoznatljivosti destinacije u kojoj se hotel nalazi, ali i nedostaci primjene suvremenih trendova u hotelskoj arhitekturi i dizajnu, provedeno je istraživanje na uzorku najznačajnijih arhitekata s iskustvom u hotelskim projektima te direktorima istih hotela.
hotelijerstvo; dizajn u arhitekturi; suvremeni trendovi; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Importance of Design in Architecture for Positioning Hotels on Tourism Market
nije evidentirano
hotel industry; architecture; design; contemporary trends; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
nije evidentirano