Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost dizajna u arhitekturi za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu (CROSBI ID 225818)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Mustapić, Magdalena ; Vlahov, Antonio Važnost dizajna u arhitekturi za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu // Acta turistica, 27 (2015), 2; 165-190

Podaci o odgovornosti

Mustapić, Magdalena ; Vlahov, Antonio

hrvatski

Važnost dizajna u arhitekturi za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu

Dizajn u arhitekturi oduvijek ima značajnu ulogu u sustavu turizma, a osobito u djelatnosti hotelijerstva gdje postaje jedan od ključnih čimbenika u pozicioniranju hotela te u znatnoj mjeri utječe na njegove poslovne performanse. Suvremeni gosti traže više od lokacije i osnovnih usluga koje hotel pruža, a do izražaja posebno dolazi njegov prepoznatljiv stil, personalizirani pristup, specifičnost oblikovanja i cjelokupna atmosfera prostora na što arhitektura i dizajn imaju izravan utjecaj. U radu se posebno ističe važnost suodnosa arhitekture i okoliša te se analiziraju relevantni trendovi na turističkom tržištu, osobito olfaktorni marketing kao jedan od istaknutih trendova u marketinškom pozicioniranju. Sveprisutni eko trendovi ogledaju se u arhitekturi koja uvažava načela održivog razvoja. Kako bi se istražila percepcija važnosti arhitekture i dizajna za pozicioniranje hotela na turističkom tržištu, njihov doprinos prepoznatljivosti destinacije u kojoj se hotel nalazi, ali i nedostaci primjene suvremenih trendova u hotelskoj arhitekturi i dizajnu, provedeno je istraživanje na uzorku najznačajnijih arhitekata s iskustvom u hotelskim projektima te direktorima istih hotela.

hotelijerstvo; dizajn u arhitekturi; suvremeni trendovi; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Importance of Design in Architecture for Positioning Hotels on Tourism Market

nije evidentirano

hotel industry; architecture; design; contemporary trends; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (2)

2015.

165-190

objavljeno

0353-4316

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Indeksiranost