Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture (CROSBI ID 483321)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Segetlija, Zdenko Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture // Suvremena poslovna logistika / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 65-85-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Elektronička maoprodaja i promjene distribucijske strukture

Pojavom elektroničke maloprodaje mijenja se vertikalna struktura distribucije, budući da se njome mogu baviti ne samo dosadašnji maloprodavači nego i proizvođači te novi posrednici koji se uključuju između maloprodajnih poduzeća i kupaca. Ulaskom proizvođača u područje elektroničke maloprodaje nastaje tzv. disintermedijacija, a ulaskom novih posrednika razvija se tzv. reintermedijacija. Razvojem elektroničke maloprodaje mijenja se i horizontalna struktura distribucije te se razvijaju tzv. multikanalni sustavi marketinga. Zbog drukčijega načina izbora maloprodavača od strane potrošača mijenja se i stvaranje tzv. vrijednosnih lanaca. Nove strukture omogućuju i zahtijevaju mnogo viši stupanj tržišne transparentnosti, neovisnosti o lokaciji, reduciranje i premiještanje prodajnih površina stacionarne maloprodaje, promjene u profiliranju potrebnih kadrova, promjene u strukturi prometa, proširenje prodajnih područja maloprodavača itd. Zbog svega toga elektronička maloprodaja predstavlja veliki izazov ne samo za hrvatske maloprodavače, nego i za hrvatske proizvođače, pa i za nove poduzetnike - nova posrednička uslužna poduzeća.

e-business; e-commerce; e-retailing; distribucija; kanal distibucije; tržišni posrednik

nije evidentirano

engleski

Electronic Retailing and the Changes of Structure of Distribution

nije evidentirano

e-business; e-commerce; e-retailing; distribution; distributin channel; market agent

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-85-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremena poslovna logistika

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, II. znanstveni kolokvij

pozvano predavanje

11.10.2002-11.10.2002

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija