Strateško udruživanje u funkciji podizanja konkurentnosti malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj (CROSBI ID 225807)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vlahov, Antonio
hrvatski
Strateško udruživanje u funkciji podizanja konkurentnosti malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj
Procesi suradnje i strateška udruženja postala su nezaobilazan i dominantan globalni ekonomski trend koji zahvaća gotovo sve poslovne subjekte na izuzetno dinamičnom turističkom tržištu. Upravo se kod malih i obiteljskih hotela (MiOH- a) u okviru sustava turizma mogu na pravi način uvidjeti prednosti udruživanja u funkciji podizanja njihove konkurentnosti i općenito uspješnosti poslovanja. U radu se analizira rast i razvoj malog i obiteljskog hotelijerstva u Hrvatskoj, potaknutog procesima udruživanja i zajedničke suradnje kao nužne pretpostavke stvaranja prepoznatljivog i konkurentnog proizvoda na globalnom turističkom tržištu. Ključnu ulogu u tom razvoju imala je Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela koja je ukazala na prednosti i mogućnosti koje strateško udruživanje pruža. Kako bi se istražila važnost udruživanja za podizanje konkurentnosti te ostvarivanje drugih prednosti, kao i utjecaj na poslovne strategije te analizirali motivi pristupanja nekom od strateških udruženja, provedeno je anketno istraživanje na uzorku malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj.
malo i obiteljsko hotelijerstvo; strateško udruživanje u hotelijerstvu; konkurentnost; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic Alliances in the Function of Increasing Competitiveness of Small and Family- Run Hotels in Croatia
nije evidentirano
small and family hotels; strategic alliances; hotel industry; competitiveness; Croatia
nije evidentirano