Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ UPOTREBE ČELIKA POVIŠENE ČVRSTOĆE NA STRUKTURNE DIMENZIJE GLAVNOG REBRA TANKERA (CROSBI ID 402117)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Deković, Matko UTJECAJ UPOTREBE ČELIKA POVIŠENE ČVRSTOĆE NA STRUKTURNE DIMENZIJE GLAVNOG REBRA TANKERA / Andrić, Jerolim (mentor); ZAGREB, Fakultet strojarstva i brodogradnje, . 2016

Podaci o odgovornosti

Deković, Matko

Andrić, Jerolim

hrvatski

UTJECAJ UPOTREBE ČELIKA POVIŠENE ČVRSTOĆE NA STRUKTURNE DIMENZIJE GLAVNOG REBRA TANKERA

Ovaj završni rad obuhvaća upoznavanje s novim Harmoniziranim pravilima za projektiranje konstrukcije brodova za prijevoz nafte, s naglaskom na lokalno dimenzioniranje uzdužnih strukturnih elemenata, te na uzdužnu graničnu čvrstoću trupa broda. Bilo je potrebno dimenzionirati nekoliko varijanti glavnog rebra tankera uz uporabu običnog brodograđevnog čelika ST24, čelika povišene čvrstoće AH32 i AH36, te njihovu kombinaciju. Izrađeni su modeli uz primjenu programa MARS klasifikacijskog društva Bureau Veritas s obzirom na zahtjeve za globalnom i lokalnom čvrstoćom. Svaki model je trebao zadovoljiti određene kriterije kao što su: minimalna debljina, izvijanje, dopuštena naprezanja, granična čvrstoća, zamor materijala itd. Na temelju odrađenog proračuna provedena je analiza rezultata. Sve evaluirane varijante su uspoređene na temelju njihove postignute mase konstrukcije, graničnog momenta savijanja trupa i cijene jediničnog metra konstrukcije. Dan je prikaz utjecaja čelika povišene čvrstoće na strukturne dimenzije, masu i cijenu uzdužnih elemenata glavnog rebra tankera.

konstrukcija tankera za prijevoz nafte; lokalno dimenzioniranje; uzdužna čvrstoća; čelici povišene čvrstoće; granični moment savijanja

nije evidentirano

engleski

INFLUENCE OF USING HIGH TENSILE STEELS IN STRUCTURAL DESIGN OF MIDSHIP SECTION OF TANKER FOR OIL

nije evidentirano

construction of Oil Tanker; local scantling; longitudinal strenght; higher tensile steel; ultimate bending moment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

02.03.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet strojarstva i brodogradnje

ZAGREB

Povezanost rada

Brodogradnja