Online rasprava kao alat u nastavi jezika struke (CROSBI ID 632909)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Skledar Matijević, Ana
hrvatski
Online rasprava kao alat u nastavi jezika struke
Online rasprava jedan je od alata koje nudi tzv. Isprepleteno učenje (eng. blended learning), a koji se koristi u nastavi kolegija Engleski jezik na stručnom diplomskom specijalističkom studiju Projektni menadžment na Veleučilištu Baltazar Zaprešić. Već drugu godinu tijekom online dijela kolegija, koji se odvija na platformi Moodle, studenti sudjeluju u dvjema online raspravama s temama iz područja projektnog menadžmenta, a temeljem kojih stječu bodove koji se ubrajaju u konačnu ocjenu. Boduju se tri elementa: relevantnost odgovora, struktura odgovora te uporaba specifičnih stručnih termina. Povratne informacije studenata su dobre, a studenti spremnije sudjeluju u takvoj vrsti rasprave nego u tradicionalnoj raspravi uživo koja se odvija u učionici, što pozitivno utječe na vještinu pisanja i usvajanje stručnoga vokabulara. No, na drugom kolegiju koji se isto tako dijelom izvodi online - Znanost o kulturi, na usmjerenju Menadžment u kulturi preddiplomskog stručnog studija Poslovanje i upravljanje - reakcije studenata bile su uglavnom negativne, a cilj aktivnosti nije bio postignut. Analiza i usporedba tih dviju nastavnih situacija tema su ovoga izlaganja.
online rasprava; isprepleteno učenje; jezik struke
nije evidentirano
engleski
Online discussion as a tool for teaching LSP
nije evidentirano
online discussion; blended learning; LSP
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-146.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Od teorije do prakse u jeziku struke
Cigan, Vesna ; Omrčen, Darija
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama
1849-9279
Podaci o skupu
III. STRUČNO-ZNANSTVENI SKUP UDRUGE NASTAVNIKA JEZIKA STRUKE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA Od teorije do prakse u jeziku struke
predavanje
20.02.2015-21.02.2015
Zagreb, Hrvatska