Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

How did we arranged the cyberbulling research? (CROSBI ID 632886)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šincek, Daniela ; Tomašić Humer, Jasmina ; Milić, Marija ; Duvnjak, Ivana How did we arranged the cyberbulling research? // VI. znanstveno-stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana, Krupić, Dino, Anić, Iva (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 14-14

Podaci o odgovornosti

Šincek, Daniela ; Tomašić Humer, Jasmina ; Milić, Marija ; Duvnjak, Ivana

engleski

How did we arranged the cyberbulling research?

Pri provođenju nacionalnog istraživanja u okviru projekta "Safer Internet Centre Croatia – Making internet a good and safe place” (CEF- TC-2014-1 005) sufinanciranog od strane Europske unije korišten je stratificirani uzorak. Prikupljena je suglasnost roditelja osnovnoškolaca, a učenici su i sami dali svoj pristanak. U istraživanju je korišteno ukupno 13 upitnika. S obzirom na velik broj odabranih upitnika prikupljanje podataka se moglo organizirati ili tako da se mjerenje provede u više navrata na istim sudionicima ili da se osmisle različite verzije upitničkih setova. Korišteno je ukupno šest verzija upitnika za učenike, jedna je verzija osmišljena za učenike četvrtih razreda osnovne škole i ona je bilanajjednostavnija te prilagođena njihovoj dobi. Za učenike osnovnih i srednjih škola pripremljeno je pet različitih verzija upitnika. Svaka verzija upitnika usmjerena je na specifičnu kombinaciju varijabli sukladno cilju pojedinog podistraživanja: A je usmjerena na provjeravanje doprinosa samopoštovanja, percepcije ponašanja vršnjaka i(samo)otkrivanja uključivanju u nasilje preko interneta ; B je usmjerena na individualne rizične i zaštitne činitelje uključivanja nasilja preko interneta (poput empatije i anksioznosti) ; C je usmjerena na odnos različitih rizičnih ponašanja (nasilja „licem u lice“ i nasilja preko interneta te problematičnog igranja igrica) ; D na ulogu roditeljske kontrole i znanja o nasilju preko interneta u objašnjenju uključivanja u takvo nasilje i E na ulogu (samo)otkrivanja na internetu, percepcije nasilja preko interneta i, u verziji za srednjoškolce, razine anonimnosti u objašnjenju uključivanja u nasilje preko interneta. Prikupljeni su i podaci kako nastavnici percipiraju nasilje preko interneta. Osnovna prednost ovakvog pristupa je mogućnost da se u relativno kratkom vremenu prikupe podaci o velikom broju varijabli i tako detaljnije rasvijetli proučavana pojava.

research; youth; cyberbullying

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-14.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

VI. znanstveno-stručni skup: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici

Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana, Krupić, Dino, Anić, Iva

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-085-8

Podaci o skupu

VI. znanstveno – stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija