Performanse hrvatskoga maloprodajnog tržišta (CROSBI ID 225354)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Performanse hrvatskoga maloprodajnog tržišta
Tema su različiti pokazatelji performansi maloprodajnog tržišta u Hrvatskoj sa gledišta potrošačke politike. Zadatak je signalizirati na kojim područjima se stvari trebaju poboljšati. Pojam performansi ovdje označava razinu uspješnosti provedbe potrošačke politike u postizanju ciljeva u usporedbi s drugim zemljama. Postoje institucije koje anketiraju i potrošače i maloprodavače kako bi prikupili vrijedne stavove potrošača i maloprodajnih menadžera i čine to često, zatim uspoređuju rezultate i na osnovu njih ocjenjuju performanse tržišta. U radu se poglavito otkrivaju podaci iz operativnog i javno dostupnog izvještaja Europske komisije - Izvještaja o potrošačkim uvjetima (engl. Consumer Conditions Scoreboard) u kojem se izvještava dionike, a posebno nositelje potrošačke politike o tome kakvi su stavovi i iskustva glavnih aktera u pogledu potrošačkih prava, kolika je usklađenost poslovne prakse sa zahtjevima regulacije, o sigurnosti proizvoda, mehanizma rješavanja pritužbi te povjerenja u relevantne institucije. Europska komisija koristi poseban kompozitni indeks potrošačkih uvjeta (CCI) složen od više pokazatelja, a koji joj služi za praćenje performansi potrošačke politike na tržištu.
maloprodaja; potrošački uvjeti; potrošačka politika; indeks potrošačkih uvjeta; maloprodajni menadžment
nije evidentirano
engleski
Croatian retail market performances from consumer policy perspective
nije evidentirano
retailing; consumer conditions; consumer policy; consumer conditions index; retail management
nije evidentirano