Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima (CROSBI ID 401712)

Ocjenski rad | diplomski rad

Knezović, Mara Percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Knezović, Mara

Petljak, Kristina

hrvatski

Percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima

Predmet istraživanja ovog rada je percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima. Danas su poduzeća spoznala važnost ljudskih potencijala i edukacije zaposlenika. Kvalitetni zaposlenici su ključ uspjeha svakog poduzeća. Motiviranje, educiranje i nagrađivanje zaposlenika povećava njihovo zadovoljstvo poslom, bolji odnos prema kupcima i samim time stvaranje lojalnih kupaca. Kupci su sve više informirani o društvenoj odgovornosti prema zaposlenicima, podržavaju je i spremni su bojkotirati društveno neodgovorne poduzetnike i prestati posjećivati iste. Provedenim primarnim istraživanjem utvrđeno je da je poduzeće društveno odgovorno prema svojim zaposlenicima kada poštuje zakon o radu i redovito isplaćuje plaće zaposlenicima. Usporedbom domaćih i stranih maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda dolazi se do spoznaje da su strani maloprodavači ti koji su društveno odgovorniji prema svojim zaposlenicima, imaju bolji odnos sa zaposlenicima, više ih motiviraju i nagrađuju za postignute uspjehe na poslu što dovodi do toga da su zaposlenici stranih maloprodavača ti koji pružaju kvalitetnije usluge kupcima. Također su zaposlenici stranih maloprodavača ti koji prvi iniciraju kontakt s kupcima za razliku od zaposlenika domaćih maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda. Trgovina u Hrvatskoj je djelatnost koja zapošljava najviše radne snage, a društvena odgovornost poslodavaca prema zaposlenicima je još uvijek u povojima.

ljudski potencijali; maloprodavači pretežno prehrambenih proizvoda; odnos maloprodavača i zaposlenika; društvena odgovornost

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Custumer perception of food retailers relationship to their employees

nije evidentirano

human resources management; food retail; retail and employee relations; social responsibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

97

18.02.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija