Percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima (CROSBI ID 401712)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Knezović, Mara
Petljak, Kristina
hrvatski
Percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima
Predmet istraživanja ovog rada je percepcija kupaca o odnosu maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda prema zaposlenicima. Danas su poduzeća spoznala važnost ljudskih potencijala i edukacije zaposlenika. Kvalitetni zaposlenici su ključ uspjeha svakog poduzeća. Motiviranje, educiranje i nagrađivanje zaposlenika povećava njihovo zadovoljstvo poslom, bolji odnos prema kupcima i samim time stvaranje lojalnih kupaca. Kupci su sve više informirani o društvenoj odgovornosti prema zaposlenicima, podržavaju je i spremni su bojkotirati društveno neodgovorne poduzetnike i prestati posjećivati iste. Provedenim primarnim istraživanjem utvrđeno je da je poduzeće društveno odgovorno prema svojim zaposlenicima kada poštuje zakon o radu i redovito isplaćuje plaće zaposlenicima. Usporedbom domaćih i stranih maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda dolazi se do spoznaje da su strani maloprodavači ti koji su društveno odgovorniji prema svojim zaposlenicima, imaju bolji odnos sa zaposlenicima, više ih motiviraju i nagrađuju za postignute uspjehe na poslu što dovodi do toga da su zaposlenici stranih maloprodavača ti koji pružaju kvalitetnije usluge kupcima. Također su zaposlenici stranih maloprodavača ti koji prvi iniciraju kontakt s kupcima za razliku od zaposlenika domaćih maloprodavača pretežno prehrambenih proizvoda. Trgovina u Hrvatskoj je djelatnost koja zapošljava najviše radne snage, a društvena odgovornost poslodavaca prema zaposlenicima je još uvijek u povojima.
ljudski potencijali; maloprodavači pretežno prehrambenih proizvoda; odnos maloprodavača i zaposlenika; društvena odgovornost
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Custumer perception of food retailers relationship to their employees
nije evidentirano
human resources management; food retail; retail and employee relations; social responsibility
nije evidentirano
Podaci o izdanju
97
18.02.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb