Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80188

Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske


Rajh, Edo; Vranešević, Tihomir; Tolić, Davor
Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske // Marketing države – marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing, 2001. str. 231-235 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 80188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske
(Brand Equity in Food Industry in the Republic of Croatia)

Autori
Rajh, Edo ; Vranešević, Tihomir ; Tolić, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing države – marketing hrvatske države / Rocco, Fedor - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing, 2001, 231-235

Skup
XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15-16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; prehrambena industrija; mjera zamjenjivosti; stopa ponovljene kupnje; profitabilnost marketinga
(brand equity; food industry; measure of substitutability; repeat rate; marketing profitability)

Sažetak
Svrha rada je utvrditi razinu tržišne vrijednosti maraka (brand equity) u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske, te je s tim ciljem provedeno istraživanje u okviru tri kategorije prehrambenih proizvoda (kava, čokolada, pivo). Tržišna vrijednost marke se najčešće definira kao dodana vrijednost koju marka pridodaje proizvodu. Moguća su dva pristupa tržišnoj vrijednosti marke – financijski i potrošački, s tim da se potrošački pristup može dodatno razlikovati s obzirom je li naglasak stavljen na kognitivnu ili biheviorističku dimenziju ponašanja potrošača. U istraživanju je prihvaćena bihevioristička konceptualizacija tržišne vrijednosti marke. Istraživanje je provedeno telefonskom anketom na uzorku od 495 ispitanika iz cijele Hrvatske, uz proporcionalnu zastupljenost pojedinih županija s obzirom na broj stanovnika. Za utvrđivanje tržišne vrijednosti maraka primjenjena je mjera zamjenjivosti, kojom se potrošači smještaju u jedan od šest mogućih segmenata. Stopa ponovljene kupnje je prema ovoj metodi ključni indikator tržišne vrijednosti marke. Na temelju rezultata istraživanja identificirane su marke s najvećom tržišnom vrijednošću, te su doneseni zaključci o profitabilnosti marketinga u istraživanim kategorijama proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00020105

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo; Vranešević, Tihomir; Tolić, Davor
Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske // Marketing države – marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing, 2001. str. 231-235 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rajh, E., Vranešević, T. & Tolić, D. (2001) Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske. U: Rocco, F. (ur.)Marketing države – marketing hrvatske države.
@article{article, author = {Rajh, Edo and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Toli\'{c}, Davor}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {231-235}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, prehrambena industrija, mjera zamjenjivosti, stopa ponovljene kupnje, profitabilnost marketinga}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, prehrambena industrija, mjera zamjenjivosti, stopa ponovljene kupnje, profitabilnost marketinga}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rajh, Edo and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Toli\'{c}, Davor}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {231-235}, keywords = {brand equity, food industry, measure of substitutability, repeat rate, marketing profitability}, title = {Brand Equity in Food Industry in the Republic of Croatia}, keyword = {brand equity, food industry, measure of substitutability, repeat rate, marketing profitability}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font