Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka (CROSBI ID 94215)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo
hrvatski
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka
U radu se prikazuje mogućnost pozicioniranja maraka na temelju koncepta marke. Koncept marke je značenje koje marka ima za potrošače, a temelji se na vrsti potreba koje marka zadovoljava, te može biti simbolički, funkcionalni ili iskustveni. Opisan je model za upravljanje imidžem maraka koji se naziva upravljanje konceptom marke (BCM &#8211 ; Brand Concept Management), a svrha mu je usmjeravati strategiju pozicioniranja maraka. Kao ilustracija opisanih teorijskih spoznaja provedeno je istraživanje o simboličkom i funkcionalnom pozicioniranju automobilskih maraka.
marka; pozicioniranje maraka; koncept marke
nije evidentirano
engleski
The Concept of a Brand as a Determination of Brand Positioning
nije evidentirano
brand; brand positioning; brand concept
nije evidentirano