FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI (CROSBI ID 632624)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrbik, Ivan ; Čižmek, Andrea ; Peršun, Josipa
hrvatski
FUNKCIONALNE SPOSOBNOSTI UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Ovaj rad napisan je s ciljem pregleda dijela (n=17) dosad objavljenih radova vezanih za funkcionalne sposobnosti učenika osnovne škole u Hrvatskoj. Glavni zaključci koji proistječu iz pregleda radova su: (a) složeni metodički oblici rada i dopunske vježbe povećavaju stupanj funkcionalnih sposobnosti, (b) izvannastavne i izvanškolske aktivnosti utječu na povećanje funkcionalnih sposobnosti, (c) postoji pomanjkanje istraživanja utjecaja i programiranja različitih operatora unutar propisanog plana i programa TZK na povećanje funkcionalnih sposobnosti, i (d) postoji manjak longitudinalnih istraživanja. Praktična primjena ovog istraživanja leži u programiranju nastavnog procesa unutar njegovih okvira putem intenzifikacije nastave s ciljem povećanja razine funkcionalnih sposobnosti.
funkcionalne sposobnosti ; F3 ; F6 ; osnovnoškolci
nije evidentirano
engleski
Functional abilities of primary school students
nije evidentirano
functional abilities ; F3 ; F6 ; primary school pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-159.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
6. Kongres FIEP-a Europe
predavanje
18.06.2011-21.06.2011
Poreč, Hrvatska