Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka (CROSBI ID 632602)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mujaković, Nermina
hrvatski
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka
U nastojanju nastavnika da što jednostavnije približi svojim učenicima gradivo koje obrađuje vrlo se često pojavljuje dilema: treba li temu obraditi tako da se težište stavi na rutinu rješavanja zadataka ili pak osmišljavati načine kako bi se rješavanje zadataka povezivalo sa matematičkom teorijom na kojoj su ti zadaci bazirani. U ovom radu bavimo se navedenom dilemom. Navodimo više primjera iz nastavnog programa matematike za srednje škole s time da je naglasak na onim temama gdje izostanak teorijskog znanja onemogućava ispravno rješavanje zadataka.
rješavanje zadataka; primjena teorijskog znanja
nije evidentirano
engleski
The importance of theoretical knowledge in solving of mathematical problems
nije evidentirano
problem solving; application of theoretical knowledge
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-27.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
9.stručno-metodički skup Pula 2015.
pozvano predavanje
05.11.2015-07.11.2015
Pula, Hrvatska