Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka (CROSBI ID 632602)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Mujaković, Nermina Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.). Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 17-27

Podaci o odgovornosti

Mujaković, Nermina

hrvatski

Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka

U nastojanju nastavnika da što jednostavnije približi svojim učenicima gradivo koje obrađuje vrlo se često pojavljuje dilema: treba li temu obraditi tako da se težište stavi na rutinu rješavanja zadataka ili pak osmišljavati načine kako bi se rješavanje zadataka povezivalo sa matematičkom teorijom na kojoj su ti zadaci bazirani. U ovom radu bavimo se navedenom dilemom. Navodimo više primjera iz nastavnog programa matematike za srednje škole s time da je naglasak na onim temama gdje izostanak teorijskog znanja onemogućava ispravno rješavanje zadataka.

rješavanje zadataka; primjena teorijskog znanja

nije evidentirano

engleski

The importance of theoretical knowledge in solving of mathematical problems

nije evidentirano

problem solving; application of theoretical knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-27.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Robert Gortan

Pula: Matematičko društvo "Istra"

975-953-56797-0-7

Podaci o skupu

9.stručno-metodički skup Pula 2015.

pozvano predavanje

05.11.2015-07.11.2015

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika