Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poskusi pri pouku narave in družbe na Hrvaškem - pregled učbenikov in učnih načrtov. (CROSBI ID 225175)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Anđić, Dunja ; Knežević, Maja ; Dušan Krnel (prevoditelj) Poskusi pri pouku narave in družbe na Hrvaškem - pregled učbenikov in učnih načrtov. // Naravoslovna solnica, 19 (2015), 2; 14-17

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja ; Knežević, Maja ; Dušan Krnel (prevoditelj)

hrvatski

Poskusi pri pouku narave in družbe na Hrvaškem - pregled učbenikov in učnih načrtov.

Jedna od najznačajnijih metoda rada u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi je metoda praktičnih radova, a posebice izvođenje pokusa/eksperimenata. Pokus je postupak kojim se pod određenim uvjetima namjerno izazivaju pojave radi ispitivanja. U ovom radu prikazani su rezultati istraživanja o zastupljenosti sadržaja o izvođenju pokusa u udžbenicima prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole u Republici Hrvatskoj i Republici Sloveniji. U radu se opisuje značenje pokusa i metodički zahtjevi za njihovo izvođenje. Također su predstavljene razlike u nastavnim planovima i programima predmeta Priroda i društvo i Upoznavanje okoline. U radu je prikazana komparativna analiza zastupljenosti sadržaja o pokusima u udžbenicima prirode i društva od 1. do 4. razreda u Republici Hrvatskoj i udžbenika prirode i društva, odnosno od 1. do 5. razreda u Republici Sloveniji.

Nastavni plan i program; Priroda i društvo; Upoznavanje okoline; pokusi/eksperimenti

Rad je izvorno objavljen na slovenskom jeziku.

engleski

Experiments in teaching nature and society in Croatia - a review of textbooks and curricula.

nije evidentirano

Nature and Society; Upoznavanje Surroundings; trials / experiments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2015.

14-17

objavljeno

1318-9670

Povezanost rada

Pedagogija