Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. (CROSBI ID 632523)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Anđić, Dunja ; Ćurić Antonia ; Radošević Marina. Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. // Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 15-24

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja ; Ćurić Antonia ; Radošević Marina.

hrvatski

Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.

Igra i učenje na vanjskim prostorima vrtića i škola doprinose cjelokupnom razvoju djeteta. U radu se prezentiraju bitne značajke igre na vanjskim prostorima, teorije o ulozi tipova okoliša (igrališta, vrtova) te njihove dobrobiti na rast i razvoj djece, ali i senzibilitet prema okolišu i održivom razvoju. Cilj ovoga rada bio je ispitati percepciju učitelja razredne nastave o značaju školskog okoliša u razvoju djece/učenika i osjetljivosti za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u vanjskom okolišu škola. Zadatci su bili: konstruirati skalu za mjerenje te ispitati percepcije i stavove učitelja o značaju školskog okoliša u odgojno-obrazovnoj praksi rada u osnovnim školama, a posebice u odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj. Ovim preliminarnim istraživanjem, provedenim u svrhu izrade diplomskog rada, ispitano je 50 učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Skala za mjerenje percepcije učitelja kreirana je temeljem dosadašnjih spoznaja o značaju okoliša i sadržavala je 8 čestica. Ispitane su mjerne karakteristike skale za mjerenje percepcije i učitelja o značaju školskog okoliša u nastavnom radu. Analizom je utvrđeno da ova skala predstavlja dobro polazište za daljnja istraživanja. Također rezultatima istraživanja utvrđeno je da učitelji visokim rezultatima percipiraju školski okoliš i iskazuju pozitivne stavove spram prakse rada u školskom okolišu.

igrališta ; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj ; otvoreni i vanjski prostori ; učitelji ; vrtovi.

nije evidentirano

engleski

SPACES FOR THE PLAY - THE IMPORTANCE OF SCHOOL ENVIRONMENT IN THE DEVELOPMENT OF SENSITIVITY OF CHILDREN / STUDENTS FOR EDUCATION FOR THE ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT

nije evidentirano

playgrounds ; gardens ; education for environment and sustainable development ; open and outdoor areas ; teachers.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-24.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete, igra, stvaralaštvo.

Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija