Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj? (CROSBI ID 632519)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonia „Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj? // PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić , Adrijana (ur.). Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i OMEP Hrvatska, 2017. str. 12-19

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonia

hrvatski

„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj?

Igra je kod djece osnovni oblik učenja i upoznavanja svijeta, što je čini ključnim elementom ranog odgoja i obrazovanja. Odgajatelji su najvažniji nositelji odgoja i obrazovanja u dječjem životu izvan roditeljskog doma, stoga je važno da budu kompetentni organizirati i poticati djecu na igru, razvijati ekološki senzibilitet te osmisliti, urediti i prepoznati poticajne unutarnje i vanjske prostore za igru. Cilj ovog rada bio je utvrditi razumijevanja i stavove budućih odgajatelja o značaju dječje igre, ulozi unutrašnjih i vanjskih prostora vrtića i budućoj vlastitoj praksi rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup. Uzorak je činilo 16 studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji su pohađali kolegij Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj na otvorenim prostorima. Studentima su putem on-line ankete na e-learning kolegiju (Mudri) postavljena pitanja o glavnim temama koja su uključivala stav studenata o značenju igre i njenoj ulozi u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj, te viđenju o prednostima i nedostatcima vlastite uloge i buduće prakse rada u predškolskim ustanovama. Na pitanja su studenti mogli odgovarati anonimno i dobrovoljno te tijekom cijelog ljetnog semestra. Na temelju prikupljenih podataka je provedena kvalitativna tematska analiza. Kako je riječ tek o preliminarnom istraživanju, dobiveni rezultati upućuju na vrlo pozitivne stavove o stečenim kompetencijama, ali i mogućnosti daljnjeg profesionalnog razvoja, unapređenju kvalitete igre u dječjim vrtićima, bitnim prednostima i identificiranim nedostatcima te značaju vanjskih i unutarnjih prostora vrtića u promoviranju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.

igra ; studenti ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; unutarnji i vanjski prostor.

nije evidentirano

engleski

"The game is part of a child's life that everything works, just for the sake of the game. Findings world around them and their part in it. " How the Kindergarten teachers see the game, kindergarten and their own practice in education for sustainable development?

nije evidentirano

game ; students ; education for sustainable development ; inner and outer space.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-19.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE

Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić , Adrijana

Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i OMEP Hrvatska

978-953-175-661-7

Podaci o skupu

Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje: teorije, politike i prakse

predavanje

30.09.2017-02.10.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano