Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (CROSBI ID 225168)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anđić, Dunja DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 367-383

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja

hrvatski

DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj

U radu se analizira pojam i prikazuju značajni modeli kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 740 učitelja osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj je bio utvrditi doprinos sudjelovanja učitelja u oblicima stručnog usavršavanja i aktivnostima škola kojima se potiče razvoj kompetencija učitelja za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj. Regresijskim analizama utvrđeni su doprinosi sudjelovanja u stručnom usavršavanju i u aktivnostima škola u razvoju kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Učitelji su se usavršavali samoobrazovanjem koji se pokazao najvećim pozitivnim prediktorom. Organizirani oblici usavršavanja poput radionica, seminara i predavanja, županijskih stručnih vijeća, skupova i konferencija doprinose razvoju kompetencija učitelja. Rezultati istraživanja ukazuju i da škole i institucije koje bi se trebale baviti profesionalnim razvojem i stručnim usavršavanjem učitelja nisu još uvijek preuzele ključnu ulogu u facilitiranju i poticanju na razvoj potrebitih kompetencija učitelja za implementaciju koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u odgojno- obrazovnu praksu u školama.

kompetencije; učitelji; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; profesionalni razvoj; stručno usavršavanje; škola.

nije evidentirano

engleski

Contributions To The Development Of Primary School Teacher Competences In Education For Sustainable Development

nije evidentirano

competences; primary school teachers; education for sustainable development; school activities; professional in-service training in education for sustainable development.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

156 (4)

2015.

367-383

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija

Poveznice