Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801122

Paradigma poslovne komunikacije


Perinić, Jadran
Paradigma poslovne komunikacije, Zagreb: Sveučilišna knjižara, 2008 (monografija)


Naslov
Paradigma poslovne komunikacije
(Paradigm of business communication)

Autori
Perinić, Jadran

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilišna knjižara

Grad
Zagreb

Godina
2008

Stranica
159

ISBN
978-953-7015-42-8

Ključne riječi
poslovno komuniciranje; interno poslovno komuniciranje; poduzeće
(business communication; internal business communication; company)

Sažetak
Poslovanje poduzeća u promjenljivim i nestabilnim uvjetima poslovnog okruženja u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, obilježeno je stalnim kvantitativnim i kvalitativnim promjenama, procesima restrukturiranja, ponovnog preslagivanja i borbe za odgovarajuće mjesto na sve konkurentnijem globalnom tržištu roba i usluga. Rad, stvaralaštvo, proizvodnja radi opstanka i međusobno komuniciranje članova ljudskih zajednica kroz cijelu povijest čovječanstva bili su i ostali neke od važnih konstanti. Dovođenjem u vezu poduzeća kao mjesta organiziranog i ciljanog društvenog aktiviteta te informiranja i komuniciranja, kao nužnosti koja proizlazi iz prirode ljudskog bića, postavila su se brojna pitanja u vezi s time. Neka od važnijih su: stvarno mjesto i uloga informiranja te komunikacije svih aktera u poslovnoj organizaciji, njihov doprinos svekolikom unapređenju organizacijske sposobnosti, motivacije zaposlenika i sl. Jedna od ključnih misli pri tome je mogućnost izvođenja zaposlenika iz pozicije objekta u poziciju aktivnog subjekta proizvodnih procesa. Naime, svaki pojedinac u sebi nosi neki radni i intelektualni potencijal kojeg tijekom svog života ima potrebu podijeliti sa svojim okruženjem. Postavlja se pitanje: kad bi naše proizvodne i uslužne organizacije uspjela stvoriti upravo takvu radnu atmosferu, čija su bitna obilježja sigurnost, međusobno povjerenje, slobodan protok informacija, ideja, prijedloga, mišljenja i sl., bi li zaposlenici više doprinosili svojim angažiranim, nesputanim i kreativnim radom ukupnosti ciljeva i zadataka tržišno orijentiranih proizvodnih gospodarskih subjekata?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jadran Perinić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Perinić, Jadran
Paradigma poslovne komunikacije, Zagreb: Sveučilišna knjižara, 2008 (monografija)
Perinić, J. (2008) Paradigma poslovne komunikacije. Zagreb, Sveučilišna knjižara.
@book{book, author = {Perini\'{c}, J.}, year = {2008}, pages = {159}, keywords = {business communication, internal business communication, company}, isbn = {978-953-7015-42-8}, title = {Paradigm of business communication}, keyword = {business communication, internal business communication, company}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}na knji\v{z}ara}, publisherplace = {Zagreb} }