Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje (CROSBI ID 401520)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Perinić, Jadran Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje / Malović, Stjepan (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Perinić, Jadran

Malović, Stjepan

hrvatski

Javno mnijenje kao subjektivna značajka krizne situacije - utjecaj medija i službi za odnose s javnošću na javno mnijenje

Izvanredni i krizni događaji sami po sebi nabijeni su emocijama. Ako se pri tome, kroz medijsko posredovanje, javnosti ponude emocionalno nabijene izjave članova obitelji, neposrednih sudionika, a sve pojačano fotografijama stradanja koje ponekad graniče s etičkim načelima, tada se kod javnosti može očekivati reakcija sklonija žrtvi, a manje javnim institucijama, odnosno reakcija više sklona iracionalnom nego racionalnom odnosno subjektivnom promišljanju okolnosti događaja. U takvim okolnostima javnost otvoreno sumnja u službene izvore informiranja. Sumnja se u sve legalno poduzete radnje usmjerene ka utvrđivanju nastanka tragičnog događaja i utvrđivanje mogućih propusta koji bi mogli biti povezani, te s mogućom odgovornošću. Kao posljedica takvog stanja, u javnom prostoru stiče se dojam kako vrlo često neargumentirano optuživanje, koje se k tome i medijski posreduje, potiče kod javnosti prerano i krivo zaključivanje, koje ponekad graniči i s interpretacijama na razini mistifikacije. Ova doktorska disertacija, temeljena na dosadašnjim praktičnim i teorijskim spoznajama, kroz studiju slučaja daje odgovor kako i na koji način mediji kao oblici, odnosno kanali masovne komunikacije, te službe za odnose s javnošću utječu na formiranje javnog mnijenja u izvanrednim i kriznim događajima.

javno mnijenje; mediji; krizna situacija; krize; odnosi s javnostima; izvanredni događaji

nije evidentirano

engleski

Public opinion as a subjective trait of a crisis situation – the influence of the media and public relations services on public opinion

nije evidentirano

public opinion; media; crisis situation; crisis; public relations; emergency situations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

269

07.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti