Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Eliminacija proizvoda- primjer pića marke Smart (CROSBI ID 401389)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Knežević, Pia Eliminacija proizvoda- primjer pića marke Smart / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Knežević, Pia

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Eliminacija proizvoda- primjer pića marke Smart

Upravljanje proizvodom zahtijeva određene sposobnosti koje poduzeće i njegovi zaposlenici moraju posjedovati ne bi li odgovorili na promjene koje se događaju na tržištu. Primjer takve promjene je i eliminacija proizvoda ili usluga iz asortimana poduzeća. Kako životni ciklus proizvoda ima svoj vijek trajanja, svakoj fazi menadžment treba pristupiti s jednakom važnošću, pa tako i posljednjoj, eliminaciji proizvoda. Taj proces ne obuhvaća samo trenutak nestanka proizvoda s tržišta, već obuhvaća kompleksniji sustav odluka koje predhode eliminaciji, proces same eliminacije, kao i reakcije potrošača na eliminaciju. Način na koji će poduzeće pristupiti eliminaciji proizvoda reflektira njihovo poslovanje općenito jer odluke i postupci eliminacije proizvoda utjeću na imidž poduzeća što direktno utječe na stav potrošača o poduzeću. Predmet završnog rada je teorijsko istraživanje u znanstvenoj i stručnoj literaturi o procesima koji dovode do eliminacije, vrstama odluka o eliminaciji, kao i situacijama u kojima se poduzeća nalaze prilikom eliminacije. Osnovi ciljevi rada su: definiranje uvjeta prilikom kojih dolazi do elimimacije proizvoda, istraživanje teorijskih doprinosa na temu eliminacije proizvioda, odluka koje dovode do eliminacije i daljnjih akcija poduzeća, te analiziranje primjera eliminacije proizvoda na primjeru pića marke Smart poduzeća Jamnica. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora, prikupljanjem dostupnih doprinosa autora, te intervjuiranjem gospođe Elvire Mlinarević, voditeljice Odjela razvoja kategorija proizvoda iz podzeća Jamnica d.d. Iako je poduzeće odlučilo završiti životni ciklus funkcionalnih pića marke Smart, odnosno eliminirati navedeni proizvod, imidž i poslovanje poduzeća nije narušeno zbog drugih pozitivnih faktora poput širokog asortimana proizvoda i uspješnog pozicioniranja mineralnih i izvorskih voda na tržištu.

eliminacija proizvoda; životni ciklus proizvoda; upravljanje proizvodom; percepcija potrošača

nije evidentirano

engleski

Product elimination- the case of Smart drinks

nije evidentirano

product elimination; product life cycle; product management; consumer perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

02.02.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija