Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave (CROSBI ID 401377)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zeba, Marija Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Zeba, Marija

Bognar, Branko

hrvatski

Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave

Suradničko učenje potiče razvoj socijalnih vještina učenika i aktivno uključivanje učenika u proces učenja. Takvo učenje učenike potiče na suradnju, zajedničko rješavanje problema, međusobno uvažavanje mišljenja i razvoj kritičkog mišljenja. Svrha suradničkog učenja je osloboditi učenike od straha, ohrabrivati ih, omogućiti kvalitetniju interakciju i stjecanje raznih kompetencija. Ciljevi ovog akcijskog istraživanja bili su upoznavanje učenika s pojmom suradničkog učenja, poticanje učenika na suradnju i uvažavanje različitih stajališta među njima te razvijanje pozitivnog stava o suradnji. Učenici su tijekom istraživanja bili aktivni, surađivali su i pridržavali se pravila suradničkog učenja što je rezultiralo njihovim napretkom u tom području.

suradničko učenje; kombinirani odjeli; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Cooperative learning in the combined class of primary school

nije evidentirano

cooperative learning; combined classes; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija