Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave (CROSBI ID 401377)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zeba, Marija
Bognar, Branko
hrvatski
Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave
Suradničko učenje potiče razvoj socijalnih vještina učenika i aktivno uključivanje učenika u proces učenja. Takvo učenje učenike potiče na suradnju, zajedničko rješavanje problema, međusobno uvažavanje mišljenja i razvoj kritičkog mišljenja. Svrha suradničkog učenja je osloboditi učenike od straha, ohrabrivati ih, omogućiti kvalitetniju interakciju i stjecanje raznih kompetencija. Ciljevi ovog akcijskog istraživanja bili su upoznavanje učenika s pojmom suradničkog učenja, poticanje učenika na suradnju i uvažavanje različitih stajališta među njima te razvijanje pozitivnog stava o suradnji. Učenici su tijekom istraživanja bili aktivni, surađivali su i pridržavali se pravila suradničkog učenja što je rezultiralo njihovim napretkom u tom području.
suradničko učenje; kombinirani odjeli; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Cooperative learning in the combined class of primary school
nije evidentirano
cooperative learning; combined classes; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek