Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama (CROSBI ID 55519)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ciboci, Lana ; Osmančević, Leali Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama // Medijska pismenost: preduvjet za odgovorne medije. / Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana (ur.). Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, 2015. str. 121-139

Podaci o odgovornosti

Ciboci, Lana ; Osmančević, Leali

hrvatski

Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama

Hrvatskoj je medijska kultura jedna od predmetnih sastavnica hrvatskoga jezika što znači da su za medijski odgoj djece u Hrvatskoj zaduženi nastavnici hrvatskoga jezika. Problem je što neki nastavnici hrvatskoga jezika nemaju dovoljno znanja o medijima jer u sklopu fakultetske naobrazbe nisu imali dovoljno medijskih predmeta. Naime, dok neki fakulteti na kojima se obrazuju budući nastavnici hrvatskoga jezika nude veliki izbor medijskih predmeta, na drugima takvi􀅚 predmeta gotovo uop􀄑e nema. No, jesu li sami nastavnici toga svjesni? Smatraju li da imaju dovoljno znanja o medijima ili su im potrebna dodatna usavršavanja kako bi o njima mogli predavati učenicima? Smatraju li da bi medijska kultura uopće trebala biti dio nastave hrvatskoga jezika? Ovaj rad donosi odgovore na ova i druga pitanja. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika među nastavnicima hrvatskoga jezika u osnovnim školama na području Grada 􀁿Zagreba. Rad donosi i rezultate analize sadržaja nastavnih jedinica o medijskoj kulturi u čitankama hrvatskoga jezika u višim razredima osnovne škole.

medijska pismenost, medijska kultura, hrvatski jezik, nastavnici

nije evidentirano

engleski

The competences of teachers of the Croatian language for the implementation of media culture in Croatian elementary schools

nije evidentirano

media literacy, media culture, Croatian language, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-139.

objavljeno

Podaci o knjizi

Medijska pismenost: preduvjet za odgovorne medije.

Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana

Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu

2015.

978-9958-598-63-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti