Elektronička učionica – očekivanja i strahovi (CROSBI ID 632362)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka
hrvatski
Elektronička učionica – očekivanja i strahovi
Očit je trend povećavanja udjela e-obrazovanja, odnosno učenja na daljinu u obrazovnom procesu. Ovim radom želimo provjeriti empirijske podatke (anketno istraživanje) o stavovima srednjoškolskih i sveučilišnih nastavnika o e-obrazovanju. Poimenice, želimo ispitati kakva su njihova očekivanja od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kakvim procjenjuju vlastita predznanja i afinitete prema uporabi tih tehnologija, u kojoj mjeri su svjesni potencijala, odnosno ograničenja takvog pristupa. Nadalje, želimo vidjeti ima li mjesta strahovima te ispitati moguće facete otpora prema uvođenju navedenih tehnologija. S obzirom na širinu primjene e-obrazovanja, ograničit ćemo se u istraživanju na humanističko obrazovanje, poimenice nastavu hrvatskog jezika i književnosti, te filozofiju. Na koncu, naše rezultate ćemo postaviti u kontekst dosadašnjih istraživanja te ponuditi naznake i smjernice za primjenu dobre prakse.
e-obrazovanje; hrvatski jezik; filozofija
nije evidentirano
engleski
Electronic classroom – expectations and fears
nije evidentirano
e-Education; Croatian language; philosophy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Kulturni identitet u digitalnom dobu – Peti međunarodni naučno-stručni skup
predavanje
03.04.2014-04.04.2014
Zenica, Bosna i Hercegovina