Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 799009

Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja


Berger, Valentin
Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja 2015., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Naslov
Prikaz umjetne inteligencije stablom ponašanja
(Artificial intelligence with behavior trees)

Autori
Berger, Valentin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
45

Mentor
Jakobović, Domagoj

Ključne riječi
Stablo ponašanja; događaji; umjetna inteligencija; konačni automati; uređivač; C++
(Behavior tree; events; artificial intelligence; finite state machine; editor; C++)

Sažetak
Stablo ponašanja (engl. Behavior Tree) danas je jedan od najraširenijih načina prikaza umjetne inteligenciju u robotici i industriji video igara. Ovaj način prikaza umjetne inteligencije krase jednostavnost izrade i mogućnost nadogradnje i ponovne uporabe dijelova zbog čega danas često zamjenjuju konačne automate. U ovome radu se opisuje izrada stabla ponašanja pogonjenog na događaje. Rad se sastoji od dva dijela: izrade algoritma stabla ponašanja unutar jezika C++ i izrade uređivača stabla pomoću jezika C# i .NET Framework-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb