Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 401038)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Perišić Prodan, Marina Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije / Meler, Marcel (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Perišić Prodan, Marina

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije

Usvajanjem marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, a u cilju povećanja uspješnosti poslovanja i postizanja sinergijskih učinaka suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito suradnjom između hotelskih poslovnih subjekata i turističkih zajednica, moguće je odgovoriti izazovima koje nameće suvremeno turističko okruženje, te postići suvremeni destinacijski razvoj turizma. U cilju procjene razine implementiranosti marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, te njezinog utjecaja na uspješnost poslovanja i suradnju s dionicima u turističkoj destinaciji, provedeno je istraživanje među hotelskim poslovnim subjektima i turističkim zajednicama Primorsko- goranske i Istarske županije. Također, analizom rezultata istraživanja turističkih destinacija Primorsko- goranske i Istarske županije, a temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja razvoja turizma destinacije, proveden je hotelski i destinacijski benchmarking odabranih županija. U cilju dokazivanja postavljenih hipoteza, korištene su brojne statističke metode. Posebna pozornost usmjerena je na analizu marketinške koncepcije i njezin utjecaj na uspješnost poslovanja hotelskih poslovnih subjekata, intenzitet suradnje s dionicima, te učinkovitost suradnje s turističkim zajednicama pri planiranju i realizaciji marketinških aktivnosti turističke destinacije. Istraživanje je potvrdilo potrebu intenziviranja implementacije marketinške koncepcije, te ukazalo na prednosti i mogućnosti primjene iste s ciljem postizanja veće uspješnosti poslovanja, te bolje suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, kao i učinkovitije suradnje s turističkim zajednicama. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za marketinške menadžere hotelskih poslovnih subjekata koji nastoje unaprijediti vlastito poslovanje, bez obzira na razinu implementiranosti marketinške koncepcije u poslovanju. Nadalje, rezultati dobiveni istraživanjem mogu poslužiti u praksi svim dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito menadžmentu turističkih zajednica, kako bi doprinijeli poboljšanju kvalitete turističke ponude i time odgovorili na suvremene zahtjeve turističkog tržišta.

dionici; hotel; marketing; marketinška koncepcija; turistička destinacija

nije evidentirano

engleski

Hotel Marketing as a Precondition to Tourist Destination Development

nije evidentirano

stakeholders; hotel; marketing; marketing concept; tourist destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

372

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Opatija

Povezanost rada

Ekonomija