Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo (CROSBI ID 224746)

Prilog u časopisu | ostalo

Palašić, Nikolina Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo // Pismo, 1 (2014), 12; 50-64

Podaci o odgovornosti

Palašić, Nikolina

hrvatski

Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo

U radu se na primjerima plakata iz predizborne kampanje nastoji problematizirati odnos slike i teksta u komunikaciji općenito, a onda i u političkom diskursu. Pritom se razmatraju funkcije slikovnoga prikaza, funkcije teksta te njihovo funkcioniranje u smislu komunikacijske cjeline. Posebna se pozornost pridaje namjeri pošiljaoca te kognitivnim i emocionalnim efektima koje plakat ima na recipijenta, temeljenim na općim društvenim i kulturološkim obrascima, iz kojih se ciljano usmjerenom porukom plakata izdvajaju i aktiviraju određene mentalne slike.

slika ; tekst ; plakat ; politički plakat ; vizualni kod ; verbalni kod

nije evidentirano

engleski

Visual Communication: The Political Poster as a Persuasive Means of Communication

nije evidentirano

picture ; text ; poster ; political poster ; visual code ; verbal code

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (12)

2014.

50-64

objavljeno

1512-9357

Povezanost rada

Filologija