Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo (CROSBI ID 224746)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Palašić, Nikolina
hrvatski
Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo
U radu se na primjerima plakata iz predizborne kampanje nastoji problematizirati odnos slike i teksta u komunikaciji općenito, a onda i u političkom diskursu. Pritom se razmatraju funkcije slikovnoga prikaza, funkcije teksta te njihovo funkcioniranje u smislu komunikacijske cjeline. Posebna se pozornost pridaje namjeri pošiljaoca te kognitivnim i emocionalnim efektima koje plakat ima na recipijenta, temeljenim na općim društvenim i kulturološkim obrascima, iz kojih se ciljano usmjerenom porukom plakata izdvajaju i aktiviraju određene mentalne slike.
slika ; tekst ; plakat ; politički plakat ; vizualni kod ; verbalni kod
nije evidentirano
engleski
Visual Communication: The Political Poster as a Persuasive Means of Communication
nije evidentirano
picture ; text ; poster ; political poster ; visual code ; verbal code
nije evidentirano