Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 798802

Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo


Palašić, Nikolina
Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo // Pismo. Časopis za jezik i književnost, 1 (2014), 12; 50-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


Naslov
Vizualna komunikacija: Politički plakat kao persuasivno komunikacijsko sredstvo
(Visual Communication: The Political Poster as a Persuasive Means of Communication)

Autori
Palašić, Nikolina

Izvornik
Pismo. Časopis za jezik i književnost (1512-9357) 1 (2014), 12; 50-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Slika ; tekst ; plakat ; politički plakat ; vizualni kod ; verbalni kod
(Picture ; text ; poster ; political poster ; visual code ; verbal code)

Sažetak
U radu se na primjerima plakata iz predizborne kampanje nastoji problematizirati odnos slike i teksta u komunikaciji općenito, a onda i u političkom diskursu. Pritom se razmatraju funkcije slikovnoga prikaza, funkcije teksta te njihovo funkcioniranje u smislu komunikacijske cjeline. Posebna se pozornost pridaje namjeri pošiljaoca te kognitivnim i emocionalnim efektima koje plakat ima na recipijenta, temeljenim na općim društvenim i kulturološkim obrascima, iz kojih se ciljano usmjerenom porukom plakata izdvajaju i aktiviraju određene mentalne slike.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nikolina Palašić, (299425)