Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slušno procesiranje kod djece s teškoćama učenja (CROSBI ID 400976)

Ocjenski rad | diplomski rad

Begović, Matea Slušno procesiranje kod djece s teškoćama učenja / Heđever, Mladen (mentor); Bonetti, Ana (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014

Podaci o odgovornosti

Begović, Matea

Heđever, Mladen

Bonetti, Ana

hrvatski

Slušno procesiranje kod djece s teškoćama učenja

Slušno procesiranje je sposobnost da slušamo, razumijemo i odgovaramo na informacije koje čujemo kroz svoje slušne kanale. Poremećaj slušnog procesiranja (PSP) javlja se kod osoba urednog sluha, a odnosi se na teškoće u neuralnoj obradi slušnih podražaja. U školskoj dobi, PSP može biti uzrok ili može biti povezan s teškoćama u učenju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u sposobnostima slušnog procesiranja između učenika nižih razreda osnovne škole koji nemaju teškoće u učenju i uečnika sa teškoćama u učenju. Za ispitivanje je korištena baterija testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja, a test je proveden na uzorku od dvije skupine učenika, kontrolnoj i eksperminetalnoj, a u svakoj je bilo po 13-ero ispitanika, učenika nižih razreda osnovne škole sa teškoćama u učenju. U skladu s ciljem istraživanja postavljene su dvije hipoteze. Istraživanjem je potvrđena prva hipoteza, učenici sa teškoćama učenja postigli su slabije rezultate od učenika bez teškoća na testovima koji ispituju slušanje u otežanim uvjetima. Druga hipoteza je djelomično potvrđena, učenici sa teškoćama u učenju postigli su slabije rezultate od učenika bez teškoća na dihotičkim testovima za ispitivanje kompetitivnosti slušanja s obzirom na lijevo i desno uho, međutim statistički značajne razlike dobivene su samo na subtestu 4 (na subtestu 3 razlike nisu bile statistički značajne).

poremećaji slušnog procesiranja; teškoće u učenju; baterija testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja

nije evidentirano

engleski

Auditory processing in children with learning disabilities

nije evidentirano

auditory processing disorder; learning difficulties; battery test for auditory processing examination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

18.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija