Analiza primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, u uslovima ekonomizacije visokog obrazovanja, u Bosni i Hercegovini (CROSBI ID 224663)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Stanišić, Dragiša ; Puška, Adis ; Maksimović, Aleksandar
hrvatski
Analiza primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, u uslovima ekonomizacije visokog obrazovanja, u Bosni i Hercegovini
Širok spektar promjena u oblasti visokog obrazovanja u Bosni i Hercegovini, a koje su se dominantno manifestovale u implementaciji Bolonjskog procesa i osnivanju privatnih visokoškolskih ustanova, uvukle su visokoobrazovni sistem na tržište, koje po svojim karakteristikama sve više aludira na tržište lične potrošnje. U centru pažnje se nalazi student, a što je ekvivalent potrošaču u marketing konceptu. Prethodno je impliciralo intenziviranje primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama na području Bosne i Hercegovine, a što je u skladu sa savremenim trendovima poslovanjem organizacija ovog tipa u svijetu. Upravo ti novi trendovi poslovanja nameću potrebu permanentnog sprovođenja komunikacijskih aktivnosti visokoškolsku ustanova, bez obzira da li su njhovi osnovači država ili privatni sektor. Svrha ovoga rada je da kroz realizovano istraživanje ukaže na obim i intenzitet primjene promotivnih strategija na visokoškolskim ustanovama, kao i da ukaže na sličnosti i rezlike u eksplataciji promotivnih stretegija između javnih i privatnih visokoškolskih ustanova. Najvažniji cilj ovoga rada je da ukaže na neophodnost primjene promotivnih strategija od strane visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini, ukoliko žele da posluju po tržišnim principima i biznis logici.
visoko obrazovanje ; ekonomizacija ; promocija.
nije evidentirano
engleski
ANALYSIS OF APPLICATION OF PROMOTIONAL STRATEGIES AT INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION UNDER CONDITIONS OF HIGHER EDUCATION ECONOMISATION, IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
nije evidentirano
higher education ; economisation ; promotion.
nije evidentirano