Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E-book as a part of e-learning in academic library (CROSBI ID 224469)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Zubac, Andreja E-book as a part of e-learning in academic library // Knjižnica, 59 (2015), 4; 79-92

Podaci o odgovornosti

Zubac, Andreja

engleski

E-book as a part of e-learning in academic library

Purpose: The aim of this paper is to present the e- book as one of several information resources in academic libraries in the context of e- learning. Methodology/approach: Theoretical and research approach through the content analysis method and evaluation of services on the web pages of academic libraries of the University of Zagreb on the basis of selection criteria. Results: Findings showed that the e-book is a visible part of information resources, and as such, is an integral part of learning in academic libraries’ landscape. Research restrictions: No research restrictions. The originality: This is the first research of this kind. Contribution: The encouragement of other academic libraries to include this type of e- resources to the library website and thus contribute to increase the quality of library service.

academic libraries ; e-book ; e-learning ; electronic information resources

nije evidentirano

slovenski

E-knjiga kot sestavni del e-učenja v visokoškolskih knjižnicah

Namen: Namen prispevka je predstaviti elektronsko knjigo kot enega izmed informacijskih virov v visokošolskih knjižnicah v povezavi z e-učenjem. Metodologija/pristop: Teoretična izhodišča in raziskovalni pristop prek metode vsebinske analize in vrednotenja storitev na spletnih straneh visokošolske knjižnice zagrebške univerze na podlagi meril za izbor. Rezultati: Iz zaključkov je razvidno, da e-knjiga sodi med vidni del informacijskih virov in je kot takšna sestavni del učenja v spreminjajočem se informacijskem okolju visokošolskih knjižnic. Omejitve raziskave: Omejitev ni. Izvirnost/uporabnost: To je prva tovrstna raziskava. Prispevek: Spodbuditi še druge visokošolske knjižničarje k vključitvi tovrstnih elektronskih virov na spletne strani njihovih knjižnic in s tem prispevati k dvigu kakovosti njihovih storitev.

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (4)

2015.

79-92

objavljeno

0023-2424

1581-7903

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice