Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka (CROSBI ID 224458)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka // Mljekarstvo, 66 (2016), 1; 59-65. doi: 10.15567/mljekarstvo.2016.0106

Podaci o odgovornosti

Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir

hrvatski

Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka

Potrošnja ekološkog mlijeka brzo se povećava. Međutim, ponašanje potrošača ekološkog mlijeka još nije dovoljno istraženo. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi varijable koje utječu na stav o ekološkom mlijeku i varijable koje utječu na namjeru kupnje ekološkog mlijeka. Na stav o kupnji ekološkog mlijeka značajan su utjecaj imali: uvjerenje o ekološkom mlijeku, prehrambeni životni stil ispitanika, razina povjerenja u domaću kao i u EU eko oznaku, objektivno znanje te spol ispitanika. Značajan i pozitivan utjecaj na namjeru kupnje ekološkog mlijeka zabilježen je s obzirom na uvjerenje o ekološkom mlijeku, subjektivno znanje, objektivno znanje, te stav o kupnji ekološkog mlijeka. Temeljem rezultata istraživanja moguće je dati preporuke za marketinšku praksu, posebice za komunikacijsku politiku. Komunikacija usmjerena na žensku populaciju trebala bi koristiti klasično oglašavanje na temelju funkcionalnih informacija, dok bi ona usmjerena prema muškoj populaciji trebala više koristiti emocionalno oglašavanje. Uz klasično oglašavanje, treba koristiti i edukacije potrošača s ciljem promoviranja prednosti ekološkog mlijeka u odnosu na konvencionalno.

ekološko mlijeko ; stav o kupnji ; namjera kupnje

nije evidentirano

engleski

Determinants of attitude and buying intention of organic milk

nije evidentirano

organic milk ; attitude toward buying ; buying intention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (1)

2016.

59-65

objavljeno

0026-704X

10.15567/mljekarstvo.2016.0106

Povezanost rada

Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice
Indeksiranost