Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka (CROSBI ID 224458)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir
hrvatski
Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka
Potrošnja ekološkog mlijeka brzo se povećava. Međutim, ponašanje potrošača ekološkog mlijeka još nije dovoljno istraženo. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi varijable koje utječu na stav o ekološkom mlijeku i varijable koje utječu na namjeru kupnje ekološkog mlijeka. Na stav o kupnji ekološkog mlijeka značajan su utjecaj imali: uvjerenje o ekološkom mlijeku, prehrambeni životni stil ispitanika, razina povjerenja u domaću kao i u EU eko oznaku, objektivno znanje te spol ispitanika. Značajan i pozitivan utjecaj na namjeru kupnje ekološkog mlijeka zabilježen je s obzirom na uvjerenje o ekološkom mlijeku, subjektivno znanje, objektivno znanje, te stav o kupnji ekološkog mlijeka. Temeljem rezultata istraživanja moguće je dati preporuke za marketinšku praksu, posebice za komunikacijsku politiku. Komunikacija usmjerena na žensku populaciju trebala bi koristiti klasično oglašavanje na temelju funkcionalnih informacija, dok bi ona usmjerena prema muškoj populaciji trebala više koristiti emocionalno oglašavanje. Uz klasično oglašavanje, treba koristiti i edukacije potrošača s ciljem promoviranja prednosti ekološkog mlijeka u odnosu na konvencionalno.
ekološko mlijeko ; stav o kupnji ; namjera kupnje
nije evidentirano
engleski
Determinants of attitude and buying intention of organic milk
nije evidentirano
organic milk ; attitude toward buying ; buying intention
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)