Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji (CROSBI ID 631839)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jeličić, Anita ; Blaži, Jelena ; Vidačić, Tomislav Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji // 11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA, 2015.. Dubrovnik, 2015

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Anita ; Blaži, Jelena ; Vidačić, Tomislav

hrvatski

Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji

Mediji su u zadnja dva desetljeća prošli kroz radikalne promjene. Posljedica je to brojnih tehnoloških inovacija u tisku i telekomunikacijama. Konzument informacija danas traži informaciju trenutno i besplatno, te u obliku daleko bogatijem od onog što pružaju tradicionalni mediji. Tradicionalni mediji su nastali prije tehnoloških inovacija i interneta, a ograničeni su na jednosmjernu komunikaciju, dok su moderni mediji uveli mogućnost dvosmjerne komunikacije, pri čemu konzument pojedine informacije može postati komentator, promotor, pa čak i suautor pojedine teme koja se obrađuje. Moderni mediji imaju svojstvo interaktivnosti i umrežavanja većeg broja ljudi, te omogućuju razmjenu sadržaja u svim oblicima kao što su tekst, audio i video. Moderni medij nije ograničen na jednosmjernu komunikaciju, već omogućuje komunikaciju pojedinca prema više osoba bez obzira na vrijeme. Tradicionalni oblici medija morali su se prilagoditi zahtjevima tržišta, tisak je postao mnogo aktivniji kad su pojedina izdanja preseljena na web stranice i socijalne mreže koje su postali novi oblik distribucije informacija. Televizijske kuće su svoj sadržaj ponudile na web stranicama u obliku video isječaka kako bi korisnici slobodno mogli pregledati sadržaj neovisno od termina emitiranja emisija. Radio stanice svoj program emitiraju ne samo putem radio valova nego i živim prijenosom preko Web stranica. Ovaj rad bavi se navedenom transformacijom tradicionalnih lokalnih medija u Varaždinskoj županiji u moderne medije. Rad daje pregled tiskovina, televizijskih i radio postaja na području Varaždinske županije i dostupnost istih putem novih medija. Komparira pojedine podatke kao što su datumi kreiranja pojedinog medijskog kanala, broj posjetitelja, broj interakcija, itd.

Varaždinska županija; Moderni mediji; Tradicionalni mediji; Internet; Facebook; Twitter

nije evidentirano

engleski

The Process of Adaption of Traditional media to Modern Forms of Media in the Case of Local Media in Varazdin County

nije evidentirano

Varazdin County; Modern media; traditional media; the Internet; Facebook; Twitter

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA, 2015.

Dubrovnik:

Podaci o skupu

11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA

predavanje

30.10.2015-31.10.2015

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti