PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH (CROSBI ID 631815)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina
hrvatski
PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH
U radu su prezentirane neke teorijske spoznaje o kompetencijama nastavnika u obrazovanju odraslih kao i ključne ideje važnijih dokumenata koji se odnose na obrazovanje odraslih u hrvatskom i europskom kontekstu. Također su predstavljeni rezultati istraživanja provedenog s ciljem ispitivanja mišljenja voditelja obrazovnih programa za odrasle o potrebnim kompetencijama njihovih nastavnika, s posebnim naglaskom na socio-emocionalne kompetencije i motivaciju.
obrazovanje odraslih; socio-emocionalne kompetencije; motivacija; voditelji
nije evidentirano
engleski
Assessment of socio-emotional competencies and motivation of teachers in adult education
nije evidentirano
adult education; socio-emotional competences; motivation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Podaci o skupu
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
predavanje
22.01.2016-23.01.2016
Split, Hrvatska