Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH (CROSBI ID 631815)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj. 2016. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana ; Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina

hrvatski

PROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH

U radu su prezentirane neke teorijske spoznaje o kompetencijama nastavnika u obrazovanju odraslih kao i ključne ideje važnijih dokumenata koji se odnose na obrazovanje odraslih u hrvatskom i europskom kontekstu. Također su predstavljeni rezultati istraživanja provedenog s ciljem ispitivanja mišljenja voditelja obrazovnih programa za odrasle o potrebnim kompetencijama njihovih nastavnika, s posebnim naglaskom na socio-emocionalne kompetencije i motivaciju.

obrazovanje odraslih; socio-emocionalne kompetencije; motivacija; voditelji

nije evidentirano

engleski

Assessment of socio-emotional competencies and motivation of teachers in adult education

nije evidentirano

adult education; socio-emotional competences; motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

Podaci o skupu

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

predavanje

22.01.2016-23.01.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija