Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 55358)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko
hrvatski
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.
kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program
nije evidentirano
engleski
Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study
nije evidentirano
qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme
nije evidentirano
Podaci o prilogu
151-161.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5