Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 55358)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 151-161

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

hrvatski

Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci

U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.

kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program

nije evidentirano

engleski

Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study

nije evidentirano

qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-161.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2015.

978-953-7395-73-5

Povezanost rada

Pedagogija