Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 796159

Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci


Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet u Splitu, 2015. str. 151-161


Naslov
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
(Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study)

Autori
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Filozofski fakultet u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
151-161

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
Kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program
(Qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme)

Sažetak
U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci