Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Živa slika, skulptura: ležanje kao živa mrtvost ili mrtva živost – oksimoron slike i skulpture, (CROSBI ID 224197)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Marjanić, Suzana Živa slika, skulptura: ležanje kao živa mrtvost ili mrtva živost – oksimoron slike i skulpture, // Kazalište (Zagreb), 59, 60 (2014), -; 40-55

Podaci o odgovornosti

Marjanić, Suzana

hrvatski

Živa slika, skulptura: ležanje kao živa mrtvost ili mrtva živost – oksimoron slike i skulpture,

U članku se termin živa slika primjenjuje na ulične animatore modusa Zlatnoga čovjeka sa zlatnim licem, u zlatnoj odori/plaštem i sa zlatnim cvijetom (suncokretom) u ruci (kojim Vas dotakne po glavi, ramenu ako mu u drvenu škrabicu dodijelite novčiće) na glavnom zagrebačkom trgu. Možda u tome smislu ulični animatori ostaju i nedovoljno teorijski vidljivi (osim u tekstovima urbane antropologije) (usp. Mason 1993) – u Zagrebu, na Trgu bana J. Jelačića, to je spomenuti Zlatni čovjek kao i Zlatna sfinga/faraon. Oba umjetnika-animatora imaju svoje mjesto i svoju publiku. Zlatnog čovjeka možemo susresti ispred ulaza na Dolac, a Faraon/Sfinga nas obično pozdravlja s jugozapadne strane Trga ("Zlatni čovjek...", 2010, http ; Butković, 2010, http).

iva slika; živa skulptura; umjetnost performansa

nije evidentirano

engleski

Live paintings, sculptures: lying as deadness alive or dead sparkle - the oxymoron of paintings and sculptures

nije evidentirano

live painting; live sculpture; performance art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59, 60 (-)

2014.

40-55

objavljeno

1332-3539

Povezanost rada

Etnologija i antropologija