Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalni pristup odgoju i obrazovanju pripadnika romske manjine (CROSBI ID 631448)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Vesna Intercultural Approach to Education of Members of the Roma Minority / Interkulturalni pristup odgoju i obrazovanju pripadnika romske manjine // Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju / Mlinarević, Vesnica ; Nemet Brust, Maka ; Bushati, Jozef (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 15-40

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalni pristup odgoju i obrazovanju pripadnika romske manjine

Interkulturalizam kao suvremeni koncept otvoren za stalna propitivanja i prilagodbe svoju primjenu temelji na provedbi interkulturalnih načela i promicanju vrijednosti interkulturalizma u različitim područjima ljudskih djelatnosti, među kojima odgoj i obrazovanje imaju značajno mjesto. Škola, odnosno odgoj i obrazovanje postaju interkulturalni medij u funkciji društvene i kulturne promocije većinskog stanovništva i pripadnika manjinskih skupina, pri čemu promišljanje interkulturalizma podrazumijeva otvorenost, razumijevanje i prihvaćanje drugih i drugačijih kultura, svjetonazora i stilova života te promicanje interkulturalne kompetentnosti kao osnove uspostavljanja interkulturalnog dijaloga među pripadnicima različitih kultura. U radu se analizira problematika interkulturalnog pristupa odgoju i obrazovanju pripadnika romske manjine, s naglaskom na promišljanje širokog konteksta interkulturalnosti unutar kojega se definiraju, poštuju i prihvaćaju sve različitosti u najraznovrsnijim pojavnim oblicima koji variraju s obzirom na specifičnosti društvene sredine. Komunikacija s učenicima romske manjine pritom zahtijeva svijest o različitim kulturnim perspektivama i spremnost na uočavanje, prepoznavanje, prihvaćanje i uvažavanje kulturnih različitosti, temeljenu na stečenoj interkulturalnoj kompetentnosti kao osnovnoj pretpostavci uspostavljanja interkulturalnog dijaloga i učinkovite interkulturalne komunikacije među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa.

pripadnici romske manjine; kulturna različitost; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalna kompetentnost; interkulturalni dijalog

nije evidentirano

engleski

Intercultural Approach to Education of Members of the Roma Minority

Interkulturalizam kao suvremeni koncept otvoren za stalna propitivanja i prilagodbe svoju primjenu temelji na provedbi interkulturalnih načela i promicanju vrijednosti interkulturalizma u različitim područjima ljudskih djelatnosti, među kojima odgoj i obrazovanje imaju značajno mjesto. Škola, odnosno odgoj i obrazovanje postaju interkulturalni medij u funkciji društvene i kulturne promocije većinskog stanovništva i pripadnika manjinskih skupina, pri čemu promišljanje interkulturalizma podrazumijeva otvorenost, razumijevanje i prihvaćanje drugih i drugačijih kultura, svjetonazora i stilova života te promicanje interkulturalne kompetentnosti kao osnove uspostavljanja interkulturalnog dijaloga među pripadnicima različitih kultura. U radu se analizira problematika interkulturalnog pristupa odgoju i obrazovanju pripadnika romske manjine, s naglaskom na promišljanje širokog konteksta interkulturalnosti unutar kojega se definiraju, poštuju i prihvaćaju sve različitosti u najraznovrsnijim pojavnim oblicima koji variraju s obzirom na specifičnosti društvene sredine. Komunikacija s učenicima romske manjine pritom zahtijeva svijest o različitim kulturnim perspektivama i spremnost na uočavanje, prepoznavanje, prihvaćanje i uvažavanje kulturnih različitosti, temeljenu na stečenoj interkulturalnoj kompetentnosti kao osnovnoj pretpostavci uspostavljanja interkulturalnog dijaloga i učinkovite interkulturalne komunikacije među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa.

Gipsy minority members; cultural diversity; intercultural education; intercultural competence; intercultural dialog

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-40.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju

Mlinarević, Vesnica ; Nemet Brust, Maka ; Bushati, Jozef

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-42-7

Podaci o skupu

"Položaj Roma u odgoju i obrazovanju"

predavanje

08.01.2015-09.01.2015

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano