Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost kao profesionalna kompetencija učitelja primarnog obrazovanja (CROSBI ID 631433)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Jelena ; Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana Kreativnost kao profesionalna kompetencija učitelja primarnog obrazovanja // International Expert Science Conference - "Modern approaches to teaching the coming generations" / Orel, Mojca (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2012. str. 233-251

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Jelena ; Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Kreativnost kao profesionalna kompetencija učitelja primarnog obrazovanja

Suočeno s naglim, nepredvidivim i nezaustavljivim promjenama današnje postmoderno inovativno društvo traga za što većim brojem pojedinaca koji su otkrivanjem novoga i usavršavanjem već otkrivenoga sposobni djelovati inventivno i kreativno. Prepoznavanje važnosti kreativnosti sve više dolazi do izražaja u svim ljudskim djelatnostima, osobito u području odgoja i obrazovanja. Pred učitelje se stoga postavljaju zahtjevi za novim kompetencijama koje proizlaze iz njihove profesionalne uloge, pri čemu kreativnost predstavlja značajnu profesionalnu kompetenciju koju od učitelja zahtijeva današnja škola stavljena pred izazov nove paradigme čiju osnovu, između ostaloga, čine i promjene prema kreativnoj nastavi. Bitna odlika kreativne nastave leži u dobrom poznavanju učenikove ličnosti, a osnovu kreativnog rada učitelja čini izgrađen vlastiti kreativan stav kao polaznica za osnaživanje kreativnih potencijala učenika. U empirijskom dijelu rada dan je prikaz istraživanja koje je imalo za cilj utvrditi u kojoj mjeri učitelji primarnog obrazovanja u neposrednoj nastavnoj praksi potiču kreativnost učenika. Rezultati istraživanja ukazali su na važnost kreativnosti učitelja u razvoju kreativnih potencijala učenika, a osnovne pretpostavke za poticanje promjena prema kreativnoj nastavi u primarnom obrazovanju potrebno je temeljiti na kvalitetnom inicijalnom obrazovanju budućih učitelja i kontinuiranom profesionalnom razvoju kroz permanentno stručno usavršavanje i sustav cjeloživotnog obrazovanja.

kreativnost; kompetencije; kompetentnost; kreativnost kao profesionalna kompetencija učitelja; kontinuirani profesionalni razvoj; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Creativity as the professional competence of teachers in primary education

nije evidentirano

creativity; competence; competency; creativity as a professional competence of teachers; continuous professional development; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-251.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Expert Science Conference - "Modern approaches to teaching the coming generations"

Orel, Mojca

Ljubljana: EDUvision

978-961-93189-7-3

Podaci o skupu

Mednarodna konferenca EDUvision 2012 "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij - Modern Approaches to Teaching Coming Generation"

predavanje

06.12.2012-07.12.2012

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

nije evidentirano